استفاده از گاز فلفل برای متفرق کردن مخالفان ترامپ در کارولینای شمالی

به گزارش واندر هنگر، نیرو های فدرال و اجرای قانون بامداد دوشنبه با حمله به معترضان به سیاست های بی عدالتی و نژادپرستی ترامپ در کارولینای شمالی از گاز فلفل برای متفرق کردن آنان استفاده کردند.

استفاده از گاز فلفل برای متفرق کردن مخالفان ترامپ در کارولینای شمالی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران از شبکه سی ان ان، استفاده از گاز توسط نیرو های فدرال علیه معترضان موجب انتقاد فرماندار ایالت و گروه های مدنی شد.

اداره پلیس گراهام کارولینای شمالی در بیانیه ای مدعی شد برای بازکردن مسیری که توسط معترضان بسته شده بود، نیرو های فدرال گاز فلفل را بر روی زمین پخش کردند.

سرکوب معترضان ترامپ در کارولینای شمالی در حالی انجام می گردد که مخالفان دولت به شدت نگران حقوق اولیه خود از جمله انجام اعتراضان مسالمت آمیز هستند.

اعتراضات علیه ترامپ با شعار من تغییر هستم به احترام سیاه پوستان از جمله جورج فلوید، برونا تیلور و تریوون مارتین که مرگ آن ها به اعتراضات بی عدالتی نژادی دامن زده، اجرا شده است.

رییس پلیس گراهام پس از سرکوب شدید معترضان از بازداشت هشت تن به بهانه ایجاد اخلال در نظم انتخابات اطلاع داد.

به دنبال سرکوب معترضان توسط نیرو های فدرال ترامپ، مقامات ایالتی و محلی در حال آنالیز این مسئله هستند که آیا استفاده از زور با توجه به سیاست های پلیس مناسب بوده است.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات 2020 آمریکا تعداد اعتراضات علیه سیاست های دولت ترامپ افزایش یافته و روز یکشنبه نیز اعتراضات به نژادپرستی در فیلادلفیا صورت گرفت.

اعتراضات به نژادپرستی در فیلادلفیا بزرگترین شهر ایالت پنسیلوانیا پس از آن رخ داد که دو تن از نیرو های پلیس این شهر دوشنبه گذشته جوان سیاه پوست 27 ساله ای را به ضرب گلوله کشتند.

براساس گزارش های منتشر شده، پس از کشته شدن والتر والاس جوان سیاه پوست امریکایی تا کنون بیش از 225 نفر بازداشت شده و 60 افسر پلیس محلی در درگیری با معترضان زخمی شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1267

به "استفاده از گاز فلفل برای متفرق کردن مخالفان ترامپ در کارولینای شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از گاز فلفل برای متفرق کردن مخالفان ترامپ در کارولینای شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید