از رقیب تازه فیفا تا نقش آفرینی های برتر؛ برترین های بازی های ویدیویی

به گزارش واندر هنگر، اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم صنعت بازی و بازی سازی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای بازی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های بازی های ویدیویی، هر دوشنبه 10 مقاله و ویدیوی مجذوب کننده و پربازدید هفته گذشته را در یک مجموعه کنار هم در اختیارتان قرار می دهیم.

از رقیب تازه فیفا تا نقش آفرینی های برتر؛ برترین های بازی های ویدیویی

10 بازی نقش آفرینی عالی که انتظار برای فاینال فانتزی 16 را آسان تر می نمایند

تعیین کردن حدومرز بازی های مشابه فاینال فانتزی اندکی سخت است زیرا این فرنچایز سی و چهارساله در طول عمر درازمدت خود انواع و اقسام بازی ها با سبک ها، گیم پلی ها و خطوط داستانی متفاوت را به هواداران عرضه نموده است. از همین رو، فهرست ما شامل بازی هایی است که عمرشان به چندین نسل، پلتفرم و استودیو قد می دهد. با این روش، شما چه فکر کنید فاینال فانتزی 6 تعریف نماینده فرنچایز است چه فاینال فانتزی 10، حداقل یکی از بازی هایی که برای این فهرست در نظر گرفته ایم به مذاقتان خوش خواهد آمد.

اولین نگاه به دنیای استارفیلد؛ با سه شهر عظیم بازی آشنا شوید

شرکت بتسدا گوشه هایی از دنیای وسیع و زیبا بازی استارفیلد را به وسیله سه ویدیو کوتاه نمایش داده که سبک طراحی بازی و بعلاوه مکان های جالب تازه ترین اثر نقش آفرینی بتسدا را توضیح می دهد. اولین ویدیو، مرکز حکومت فضایی مستعمرات متحد به نام آتلانتیس تازه (New Atlantis) را نمایش می دهد که شهری بسیار مدرن با چراغ های نئون و نورانی است. دیگر ویدیو هم به مرکز حکومت Freestar Collective به نام آکیلا (Akila) می پردازد که در ادامه با نحوه طراحی آن ها آشنا خواهیم شد.

قسمت تازه Saints Row حداقل سه بسته الحاقی خواهد داشت

همان طور که انتظار می رفت، در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام با پخش یک تریلر سینمایی از ریبوت بازی Saints Row رونمایی شد. در حالی که هنوز جزئیات زیادی از گیم پلی این قسمت تعیین نشده است، اکنون متوجه شده ایم که این بازی قرار است پس از عرضه اش حداقل سه بسته الحاقی دریافت کند. همان گونه که گفته شد، این قسمت تازه یک ریبوت است و این از نام بازی هم تعیین است که پسوند خاصی در آن دیده نمی گردد. همچنان هسته اصلی داستان و توجه گیم پلی روی یک گروه گنگستری است اما خط داستانی کاملا با قسمت های قبل متفاوت و از نو تعریف شده است. به همین دلیل، شاهد شخصیت ها و البته شهر تازهی در بازی هستیم.

نورمن ریدس: مذاکرات برای ساخت دنباله دث استرندینگ در جریان است

اگرچه بازی دث استرندینگ: برداشت کارگردان (Death Stranding: Directors Cut) در راه است و تا چند روز دیگر منتشر خواهد شد، اما با توجه به مصاحبه تازه نورمن ریدس (Norman Reedus) به نظر نمی رسد که کار هیدئو کوجیما با دنیا خاص این بازی به سرانجام رسیده باشد. بازیگر نقش سم پورتر بریجز (Sam Porter Bridges) در بخشی از مصاحبه اخیر خود اشاره نموده است که در حال حاضر مذاکراتی برای ساخت دنباله این اثر وجود دارد. نورمن ریدس که او را به خاطر سریال مردگان متحرک هم می شناسیم، در مصاحبه خود با Adoro Cinema به ساده ترین شکل ممکن تأیید کرد که حرف هایی برای خلق دنباله بازی دث استرندینگ وجود دارد.

تاریخ عرضه The King of Fighters XV اعلام شد؛ تریلر تازه بازی را ببینید

شرکت SNK که آن ها را برای توسعه مجموعه بازی مبارزه ای قدیمی و محبوب کینگ آو فایترز می شناسیم، بالاخره تاریخ عرضه قسمت تازه این مجموعه یعنی The King of Fighters XV را تعیین نموده است. طبق اعلام رسمی شرکت SNK، بازی کینگ آو فایترز 15 در تاریخ 28 بهمن (17 فوریه 2022) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم، اپیک گیمز استور و مایکروسافت استور) عرضه خواهد شد.

رقیب فیفا و پرو وارد می گردد؛ آیا UFL سومین بازی عظیم فوتبال است؟

در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام، شرکت استرایکرز (Strikerz) یک بازی فوتبالی تازه با نام UFL معرفی کرد تا دو مجموعه بازی FIFA و PES (که حال به eFootball تبدیل شده است) رقیب تازه نفسی پیدا نمایند. UFL یک بازی شبیه ساز فوتبال رایگان است که قرار است برای تمامی کنسول ها و پلتفرم های عظیم منتشر گردد. نام دقیق پلتفرم ها و تاریخ عرضه بازی به زودی اعلام خواهد شد. شرکت استرایکرز درباره این اثر می گوید: UFLیک لیگ دنیای فوتبال آنلاین است که فقط مهارت های شما در آن اهمیت دارد. به این تغییرات انقلابی که امروز دنیای شبیه سازی فوتبال را برای همواره تغییر خواهند داد، بپیوندید.

اولین تریلر گیم پلی بازی eFootball منتشر شد

حدود دو ماه پیش کونامی بازی فوتبالی تازه خود را معرفی کرد. اثری که با تغییرات زیادی همراه بوده است اما نه در جهتی که هواداران انتظارش را داشتند. دیگر نام این مجموعه بازی قدیمی Pro Evolution Soccer (یا همان PES) نخواهد بود و با نام تازه eFootball به حیات خود ادامه خواهد داد. تغییر مهم دیگر تبدیل شدن این اثر به یک بازی رایگان (Free-to-Play) است. در حالی که هواداران واکنش چندان خوبی به این تغییرات نشان ندادند، اکنون کونامی اولین ویدیو رسمی از گیم پلی این بازی را منتشر نموده تا جزئیات بیشتری را از ویژگی های نسخه سال جاری نشان دهد.

بازی استراتژی دنیای ژوراسیک در تاریخ 2 آبان منتشر می گردد

رکت فرانتیر دیولوپمنت (Frontier Developments)به تازگی از زمان انتشار بازی استراتژی تکامل دنیای ژوراسیک 2 (Jurassic World Evolution 2) برای کنسول های پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر رونمایی نموده و این اثر مدیریتی، روز نهم نوامبر برابر با 18 آبان به صورت رسمی منتشر می گردد و از همین لحظه می توان به پیش خرید بازی پرداخت. بازی تکامل دنیای ژوراسیک یک اثر استراتژی با هدف مدیریت پارک دایناسورها و با الهام از فیلم دنیای ژوراسیک ساخته شده که شماره دوم مجموعه در نمایشگاه E3 سال جاری معرفی گردید. شرکت فرانتیر دولوپمنت علاوه بر اعلام زمان انتشار بازی، از نسخه های مختلف آن هم رونمایی نموده است.

ناتی داگ روی یک بازی چند نفره آنلاین سینمایی کار می نماید

استودیو ناتی داگ هم مانند دیگر استودیوهای سونی به تازگی آگهی های استخدام زیادی را منتشر می نماید و میخواهد استعداد های تازه ای را به این استودیو اضافه کند. برای یک استودیو بازی سازی عظیم، این امری طبیعی است اما نکته جالب این است که به نظر می رسد ناتی داگ در آگهی شغلی اخیر خود به شدت دنبال نیرو برای یک اثر چندنفره آنلاین است. آن ها روز آدینه آگهی تازهی را منتشر کردند که در آن به احتیاج ناتی داگ برای استخدام در زمینه های مختلفی از جمله برنامه نویسی، طراحی بازی و طراحی های هنری برای یک بازی چندنفره آنلاین اشاره شده است.

15 بازی قرون وسطایی برتر تاریخ؛ از استراتژی و نقش آفرینی تا اکشن آنلاین

قرون وسطی از سال های آغازین قرن پنجم میلادی تا قرن پانزدهم و دامنه ورود به عصر رنسانس، تاریخی پر از درگیری و کشمکش بر سر مذهب و قدرت بوده است. اما فراتر از این، به رغم افسانه های اساطیری و حتی تازهتر مثل پادشاه آرتور بریتانیایی و شوالیه های میزگرد او و بعلاوه دیگر کارهای رمانتیسم عصر، قرون وسطی به نمادی از سبک زندگی انسان هایی تبدیل شده که قبل از ما آمدند. در دنیای هنر و قصه گویی آثار زیادی داریم که به این برهه پرحادثه پرداخته باشند و بازی های ویدیویی هم از این قاعده مستثنی نیستند. تا به امروز در صنعت ما پروژه های بی شماری برای تسخیر جادوی دوران ماقبل روشنگری پیشرفته است. با این حال، تنها تعداد کمی از آن ها به قدری تحسین برانگیز و قابل توجه بوده اند که با گذر سال ها همچنان محبوبیت خود را حفظ نمایند. در این مقاله به مرور 15 بازی برتر با تم و مفاهیم قرون وسطایی می پردازیم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1765

به "از رقیب تازه فیفا تا نقش آفرینی های برتر؛ برترین های بازی های ویدیویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از رقیب تازه فیفا تا نقش آفرینی های برتر؛ برترین های بازی های ویدیویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید