ارمنستان میانجی گری روسیه را در مناقشه قره باغ می پذیرد

به گزارش واندر هنگر، خبرگزاری خبرنگاران- آرمین سرکیسیان: ما آمادگی مان را برای میانجی گری روسیه اعلام می کنیم و میانجی گری یک کوشش مستمر است.

ارمنستان میانجی گری روسیه را در مناقشه قره باغ می پذیرد

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره ؛ رئیس جمهور ارمنستان تاکید نمود این کشور میانجی گری روسیه برای حل مسئله درگیری بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان را بر سر منطقه قره باغ می پذیرد.

آرمین سرکیسیان در مصاحبه اختصاصی با این شبکه، راهبرد خودش را برای گفت و گو با جمهوری آذربایجان اعلام و تاکید نمود ارمنستان خواستار تشدید درگیری نیست.

سرکیسیان اضافه نمود ما موافقت اصولی خودمان را با میانجی گری روسیه در این باره اعلام کردیم. میانجی گری یک کوشش مستمر است و با میانجی های تعیین و ارتباط بین سیاستمداران و نظامیان شروع می گردد، اما این فرآیند هنوز شروع نشده است. بنابراین ما برای پذیرفتن میانجی گری به ویژه از طرف روسیه آمادگی داریم.

وی همچنین با اذعان به حضور جنگجویان ارمنی خارجی در قره باغ خاطر نشان کرد این افراد داوطلب آمده اند تا از برادران ارمنی شان حمایت نمایند. آنها به صورت سازماندهی شده از دیگر کشورها به ارمنستان نمی آیند، در حالی که در جمهوری آذربایجان شاهد آن هستیم که ترکیه در درگیری ها علیه ارمنی ها در قره باغ مشارکت دارد. یاری افراد داوطلب به برادران و خواهران شان، مسئله ای ندارد و ممکن است از اوکراین، روسیه، آمریکا و فرانسه باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1148

به "ارمنستان میانجی گری روسیه را در مناقشه قره باغ می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارمنستان میانجی گری روسیه را در مناقشه قره باغ می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید