آمازون رینگ در حال کار روی ویژگی است تا با یک تماس اضطراری تمام دوربین های نزدیک خود را فعال کند

به گزارش واندر هنگر، سایت سی نت خاطرنشان کرد براساس ایمیل هایی که با Amazon Ring رد و بدل کردند؛ متوجه شده این تیم در حال کار روی ویژگی جدید جذابی است.

آمازون رینگ در حال کار روی ویژگی است تا با یک تماس اضطراری تمام دوربین های نزدیک خود را فعال کند

آمازون رینگ در حال توسعه تجربه کاربری جدیدی است که می تواند تمام دوربین های رینگ نزدیک یک سیستم قفل درب Ring را فعال کند تا آغاز به رکورد و استریم ویدیو با یک تماس 911 نمایند. به زبان ساده تر، اگر فردی با 911 تماس بگیرد؛ به طور اتوماتیک دوربین های رینگ اطراف و نزدیک او فعال شده و آغاز به ضبط تصاویر و ویدیو می نمایند.

به صورت تئوری، این رکوردهای تصویر و ویدیو می توانند به پلیس در تحقیقات پیرامون سارقین و دیگر خلافکاران یاری نمایند.

مطابق ایمیل هایی که تیم توسعه Ring با سایت سی نت داشته است؛ صاحبان قفل های درب دوربین دار Ring باید سامانه تماس اضطاری با 911 را برای دستگاه خود فعال نموده باشند تا بتوانند از این ویژگی بهره ببرند.

در حالی که تیم توسعه Ring دارند روی این ویژگی امنیتی کار می نمایند اما به نظر می رسد هنوز به طور جدی در دستور کار آن ها و همین طور شرکت آمازون قرار نگرفته است چون با مسائل جمع آوری اطلاعات و بحث های حریم خصوصی روبرو است.

نگرانی های حریم خصوصی

اگرچه این ویژگی می تواند در سرقت ها، قتل ها و خرابکاری ها بسیار مفید بوده و به پلیس یاری قابل توجهی کند ولی در آن روی سکه، ابزاری برای جمع آوری اطلاعات از مردم است و می تواند نگرانی هایی برای همسایه ها و شهروندان به وجود بیاورد.

سال جاری شرکت رینگ به طور گسترده ای با نیروهای امنیتی و نظامی همکاری داشته و به درخواست آن ها، بعضی از فیلم ها و تصاویر شهروندان را تحویل شان داده است. خود این شرکت در ماه آگوست گزارش داد با بیش از 400 نهاد و سازمان قانونی در سراسر امریکا طی یک سال اخیر همکاری نموده است.

دولت های محلی در ایالات متحده موافق توسعه تجهیزات امنیتی مانند محصولات رینگ هستند و حتی در بعضی شهرها، یارانه هایی برای این موضوع اختصاص دادند تا مردم به نصب دوربین های قفل درب Ring اقدام نمایند.

همکاری گسترده آمازون رینگ با مقامات دولتی و نظارتی باعث شده پرسش هایی در ذهن مردم مطرح گردد و کمی نسبت به حریم خصوصی این محصولات بدبین باشند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 411

به "آمازون رینگ در حال کار روی ویژگی است تا با یک تماس اضطراری تمام دوربین های نزدیک خود را فعال کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون رینگ در حال کار روی ویژگی است تا با یک تماس اضطراری تمام دوربین های نزدیک خود را فعال کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید