آلگری، رابیو را تهدید به مرگ کرد!

به گزارش واندر هنگر، در جریان بازی تیم های فوتبال یوونتوس و اودینزه اتفاقی جالب رخ داد که مورد توجه اهالی فضای مجازی نهاده شد.

آلگری، رابیو را تهدید به مرگ کرد!

به گزارش خبرنگاران، بازی شب گذشته (شنبه) تیم های فوتبال یوونتوس و اودینزه در استادیوم آلیانتس تورین با یکسری حواشی همراه بود.

پس از خودداری پائولو دیبالا از شادی گل و خیره شدن به مدیران باشگاه، حاشیه ای دیگر با نقش آفرینی هافبک فرانسوی تیم آدرین رابیو رخ داد.

این اتفاق در دقایق تلف شده نیمه دوم رخ داد زمانی که آدرین رابیو در کنار زمین درست جلوی چشمان آلگری سعی در حفظ یک توپ داشت و دو بازیکن اودینزه از پشت سر سعی در تصاحب توپ داشتند. در همان لحظه آلگری که نظاره گر صحنه بود، خطاب به بازیکن سابق پاری سن ژرمن گفت: ریسک نکن...اگر توپ را لو بدهی، تو را می کُشم! با توجه به کاهش ظرفیت استادیوم ها به 5 هزار نفر به علت شیوع کرونا، شنیدن صدای آلگری هنگام دستور دادن به بازیکنانش آسان تر بود و به همین علت هشدارش به رابیو نیز کاملاً واضح بود.

این اتفاق بهانه ای برای طنزپردازی طرفداران یوونتوس در شبکه های اجتماعی بود و آن دسته از آنها که از عملکرد رابیو خیلی راضی نبودند، به سرمربی تیم شان توصیه کردند که یک بار برای همواره از شر رابیو خلاص گردد!

یوونتوس با پیروزی 2 بر صفر برابر اودینزه 41 امتیازی شد و الان با دو بازی بیشتر نسبت به آتالانتا، هم امتیاز با این تیم در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1989

به "آلگری، رابیو را تهدید به مرگ کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری، رابیو را تهدید به مرگ کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید