نیوکاسل در پی زیدان، زیزو در انتظار پیشنهاد تیمی دیگر

به گزارش واندر هنگر، در حالی که مالکان نو باشگاه نیوکاسل سرمربی سابق رئال مادرید را به عنوان گزینه نخست خود برای راهنمایی این تیم انتخاب نموده اند، مرد فرانسوی امید به کار در تیمی دیگر دارد.

نیوکاسل در پی زیدان، زیزو در انتظار پیشنهاد تیمی دیگر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه میرر، نیوکاسل با ورود مالکان سعودی اش به لیست متمول های فوتبال اروپا اضافه شد و از همین حالا برآورد هایی درباره ولخرجی های این باشگاه برای درو کردن ستاره های دنیای فوتبال شنیده می گردد.

این باشگاه اما علاوه بر نقشه هایی که برای خرید ستاره های فوتبال دارد، برای کادر فنی اش هم برنامه هایی دارد که مهمترین آن استخدام یک مربی بزرگ و امتحان پس داده مانند زین الدین زیدان است.

در حقیقت زیدان که بعد از جدایی اش از رئال مادرید در خاتمه فصل گذشته بیکار شده، در صدر لیست گزینه های مدیران نو نیوکاسل قرار گرفته است لیستی که برندان راجرز، آنتونیو کونته و استیون جرارد هم در آن دیده می گردد.

طبق گزارش نشریه میرر اما نیوکاسل شانس زیادی برای استخدام زیدان ندارد، چرا که زیدان تمایلی به این کار ندارد و امیدوار است که به جانشین دیدیه دشان روی نیمکت تیم ملی فرانسه تبدیل گردد. البته با افتخاری که به تازگی به کارنامه فنی دشان اضافه شده است (قهرمانی در لیگ ملت های اروپا) تعیین نیست که دشان بخواهد دست از راهنمایی خروس ها بکشد.

گزینه بعدی نیوکاسلی ها کونته است، اما سرمربی سابق اینتر ترجیح می دهد راهنمایی تیمی را برعهده بگیرد که وضعیتی باثبات و شانس قابل قبولی برای کسب جام با آن داشته باشد. به همین علت در صورتی که استخدام زیدان محقق نگردد، فرانک لمپارد و استیون جرارد در دسترس ترین گزینه های به جامانده برای آماندا استیولی مدیر باشگاه نیوکاسل خواهند بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1825

به "نیوکاسل در پی زیدان، زیزو در انتظار پیشنهاد تیمی دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیوکاسل در پی زیدان، زیزو در انتظار پیشنهاد تیمی دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید