آنچلوتی: طرفداران ایتالیایی بی عقل هستند

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران: به نظر سرمربی ایتالیایی رئال مادرید گروهی از طرفداران فوتبال در کشور او بیش از اندازه وجهه فوتبال ایتالیا را خدشه دار نموده اند.

آنچلوتی: طرفداران ایتالیایی بی عقل هستند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی اذعان کرد که او هیچ علاقه ای برای بازگشت به سری A و قبول راهنمایی یک تیم باشگاهی در فوتبال ایتالیا ندارد چرا که طرفداران فوتبال در این کشور بی مغز هستند و ورزشگاه ها خالی.

آنچلوتی 55 ساله که سال 2009 پس از هشت سال مربیگری در میلان این تیم و کشورش را ترک کرد تا راهنمایی چلسی را بر عهده بگیرد، هنوز برای کار در سری A به ایتالیا بازنگشته است و می گوید علاقه ای هم برای انجام این کار ندارد. او که پس از ترک میلان راهنمایی تیم پاری سن ژرمن فرانسه را هم برعهده گرفت، پیش تر بر تمایل خود برای مربیگری در تیم ملی ایتالیا تأکید نموده بود اما می گوید برای راهنمایی یک تیم باشگاهی به کشورش برنمی گردد.

کارلتو در گفت و گو با شبکه رادیو رآی ایتالیا گفت: پیش از آنکه ایتالیا را ترک کنم، درباره خیلی چیزها فکر کردم و اصلاً کار آسانی نبود اما واقعیت این است که من در خارج از ایتالیا راحت بوده ام و دیگر نمی خواهم برگردم. فوتبال ایتالیا هنوز هم لیگی بسیار رقابتی است اما محیط و فضای آن با سایر لیگ فرق دارد. ورزشگاه ها در این لیگ در مقایسه با سایر لیگ ها خالی هستند و خشونت در آن نسبت به سایر کشورها بیشتر موج می زند. اتفاقاتی که در کالیاری، رم و وارسه رخ داد بسیار ناراحت کننده بود. دیگر نباید گذاشت که بازیکنان گروگان های یک مشت طرفدار بی عقل شوند.

آنچلوتی اضافه کرد: اینجا در اسپانیا، اعتراض طرفداران تنها به سوت و هو در ورزشگاه ها محدود می گردد. اینجا دیگر خبری از طرفداران افراطی و بنرهای توهین آمیز خبری نیست. با این وجود این ها چیزهایی نیستند که مرا از فوتبال ایتالیا دور نموده بلکه لذت مضاعفی است که انجام یک مأموریت خارجی و شناخت فرهنگ ورزش سایر کشورها برای من دارد.

سرمربی کهکشانی ها با رد این موضوع که او به زودی سرمربی تیم ملی ایتالیا خواهد شد، تأکید کرد: راهنمایی تیم ملی ایتالیا اکنون در دست مربی قابلی است. شاید در آینده من مربی ایتالیا شدم اما در حال حاضر من از مربیگری روزمره در رده باشگاهی لذت می برم.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 478

به "آنچلوتی: طرفداران ایتالیایی بی عقل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: طرفداران ایتالیایی بی عقل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید