شروع ثبت نام مسکن ملی در تهران از 30 آذر

به گزارش واندر هنگر، ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان های تهران، البرز و قزوین از روز شنبه (30 آذرماه) شروع می گردد.

شروع ثبت نام مسکن ملی در تهران از 30 آذر

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، آنطور که معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام نموده 30 آذر و همزمان با شروع ثبت نام فاز هفتم در استان های تهران، البرز و قزوین، ثبت نام پنج استان مرحله دوم نیز انجام می گردد. پیش از این عنوان شده بود شهرهای جدید پرند و پردیس در استان تهران و هشتگرد در استان البرز، شهرهایی هستند که مسکن ملی در آنها اجرا می گردد. البته احتمالا بر اساس اعلام محمودزاده، در شهرهای دماوند، اسلامشهر و شهریار نیز این پروژه تعریف خواهد شد.

محمود محمودزاده همچنین از شروع ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در پنج استان زنجان، اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان از روز شنبه(30 آذر) اطلاع داد. معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به دلیل افزایش تقاضا و تامین زمین در استان هایی که در مرحله اول ثبت نام نموده اند بار دیگر شروع می گردد، گفت: هم اکنون برنامه ریزی ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در 41 شهر پنج استان هرمزگان، زنجان، کرمان، خراسان جنوبی و اصفهان برنامه ریزی شده است.

به گفته وی، ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان برای شهرهای کرمان، سیرجان، بم، بزنجان، ریحان، هماشهر، جوزم، دهج، شهداد، اندوهجرد، گلباف، جوپار، ماهان، خاتون آباد، ارزوئیه، محی آباد، باغین، چترود، هجدک، رابر، فهرج، نرماشیر، نظام شهر، جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، منوجان، رودبار، قلعه گنج و فاریاب، در استان اصفهان برای شهرهای کاشان، قمصر، جوشقان قالی، نایین و انارک، در استان خراسان جنوبی در شهرهای بیرجند، طبس و نهبندان و در استان زنجان در شهرهای زنجان و آب بر و در استان هرمزگان برای شهر جاسک انجام خواهد شد.

  • ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در فاز ششم
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 639

به "شروع ثبت نام مسکن ملی در تهران از 30 آذر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام مسکن ملی در تهران از 30 آذر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید