90 سایت گردشگری در اختیار تهرانگردان نهاده شد

به گزارش واندر هنگر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران بیان کرد که در نقشه گردشگری شهر تهران 90 سایت گردشگری را به روز رسانی و اطلاعات آن را در اختیار گردشگران قرار داده ایم.

90 سایت گردشگری در اختیار تهرانگردان نهاده شد

پرهام جانفشان گفت: در نقشه گردشگری تهران اطلاعات خطوط مترو و بی آرتی و جانمایی شماتیک جاذبه های گردشگری از جمله اماکن تاریخی، فضاهای پذیرایی، پیاده راه های گردشگری و بعضی از جاذبه های تفریحی را معین نموده تا بتوان زیر ساخت های لازم را برای تهرانگردان و گردشگران معرفی کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران با بیان اینکه نقشه دوزبانه گردشگری تهران و دو کتاب گردشگری شهر تهران با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد گفت: توسعه شهری در تهران به گونه ای است که نقشه های گردشگری به صورت سالانه باید بروزرسانی گردد.

پرهام جانفشان گفت: استفاده از کاغذ پودر سنگ در فراوری نقشه های جدید گردشگری شهر تهران ضمن افزایش دوام نقشه ها موجب احترام به حفظ محیط زیست نیز شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران اضافه کرد: طراحی و چاپ این نقشه ها توسط یک شرکت خصوصی متشکل از یک گروه جوان و خلاق صورت گرفته است.

وی همچنین در مورد رونمایی کتاب تهران از نگاه گردشگری نیز اشاره نمود و گفت: این کتاب که به صورت رایگان در نمایشگاه گردشگری در حال توزیع است نیز اطلاعات کاخ ها، موزه ها و بناهای تاریخی، مردم و بازار، هم گرایی ها، یادمان ها و جاذبه های طبیعی و گردشگری تهران را مطرح نموده است.

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی کشور از 23 تا 26 بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است که علاقه مندان می توانند از ساعت 9 تا 17 از این محل دیدن نمایند.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 677

به "90 سایت گردشگری در اختیار تهرانگردان نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 سایت گردشگری در اختیار تهرانگردان نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید