560 مجموعه آزمایشگاهی 12 هزار دستگاه به اشتراک گذاشتند

به گزارش واندر هنگر، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت: بیش از 12 هزار دستگاه توسط 560 مجموعه آزمایشگاهی در شبکه به اشتراک گذاشته شده است.

560 مجموعه آزمایشگاهی 12 هزار دستگاه به اشتراک گذاشتند

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از مجموعه هایی است که با هدف تجمیع خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی در کشور راه اندازی شده است. این مجموعه در طی چند سال فعالیت خود توانسته 560 عضو بگیرد.

تا کنون بیش از 560 مجموعه آزمایشگاهی عضو شبکه شده اند که بیش از 12 هزار دستگاه خود را در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی به اشتراک گذاشته اند. این آزمایشگاه ها در حال حاضر نزدیک به 52 هزار آزمون را به طیف وسیعی از مشتریان از بخش دانشگاهی و صنعت ارائه می نمایند.

رضا اسدی فرد با اشاره به این مطلب، می گوید: در حال حاضر حدود 40 هزار عضو حقیقی و حقوقی عضو باشگاه مشتریان شبکه هستند. اعضایی که از خدمات شبکه بهره مند می شوند.

بنا به گفته مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با ارایه طرح های متنوع تخفیف خدمات آزمایشگاهی توانسته است دانشجویان، اعضای بنیاد ملی نخبگان، سرآمدان علمی ایران، شرکت های دانش بنیان و اعضای هیئت علمی دانشگاه های همه استان های کشور را تحت پوشش قرار دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 613

به "560 مجموعه آزمایشگاهی 12 هزار دستگاه به اشتراک گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "560 مجموعه آزمایشگاهی 12 هزار دستگاه به اشتراک گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید