گزارش خبرنگار اعزامی از اندونزی، اینانلو: نمره میزبانی اندونزی زیر 10 است، حضور احمدی در افتتاحیه جای نگرانی ندارد

به گزارش واندر هنگر، مربی تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: امکانات و میزبانی اندونزی فاصله زیادی با میزبانی کره جنوبی و سایر کشورها میزبان در بازی های آسیایی دارد.

گزارش خبرنگار اعزامی از اندونزی، اینانلو: نمره میزبانی اندونزی زیر 10 است، حضور احمدی در افتتاحیه جای نگرانی ندارد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ابراهیم اینانلو، مربی تیم ملی تیراندازی کشورمان در مورد شرایط میزبانی اندونزی گفت: سومین تجربه من در بازی های آسیایی است و اگر بخواهم به سایر میزبانی ها نمره 17 تا 18 بدهم باید به میزبانی اندونزی نمره زیر 10 بدهم. امکانات میزبان و شرایط دما برای ورزشکاران ما که از لباس های زخیم استفاده می نمایند، بسیار سخت است و می توانم بگویم امکانات این کشور فاصله زیادی با میزبانی کره جنوبی و سایر کشورها دارد.

وی در مورد پرچمداری الهه احمدی و فاصله پالمبانگ و جاکارتا برای رفت و برگشت این ورزشکار در مراسم افتتاحیه گفت: خدا را شکر وی با هواپیما به جاکارتا می رود و فاصله پرواز یک ساعت است و بعد از یک روز به پالمبانگ بر می گردد. وی بعد از بازگشت یک روز استراحت می نماید و تمرین رسمی دارد و بعد مسابقاتش شروع می گردد و جای نگرانی نیست.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 454

به "گزارش خبرنگار اعزامی از اندونزی، اینانلو: نمره میزبانی اندونزی زیر 10 است، حضور احمدی در افتتاحیه جای نگرانی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی از اندونزی، اینانلو: نمره میزبانی اندونزی زیر 10 است، حضور احمدی در افتتاحیه جای نگرانی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید