تیم سرعتی بانوان کنار گذاشته شد، اعزام تیم نیم استقامت به جاکارتا

به گزارش واندر هنگر، محسن سلگی در مصاحبه با خبرنگاران پیرامون اعزام تیم دوچرخه سواری کشورمان به رقابتهای قهرمانی آسیای پیست در اندونزی گفت: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا ماه آینده در جاکارتای اندونزی برگزار می گردد که تیم ملی دوچرخه سواری ایران بدون حضور تیم سرعتی بانوان در این مسابقات شرکت خواهد نمود.

تیم سرعتی بانوان کنار گذاشته شد، اعزام تیم نیم استقامت به جاکارتا

وی در مورد اینکه آیا رکابزنان زن به رکوردهای مورد نظر فدراسیون دست یافته اند یا خیر؟ ، گفت: خیر. امسال تعداد کمتری از ورزشکاران را نسبت به سال گذشته به مسابقات اعزام می کنیم و تیمی کیفی خواهیم داشت. با توجه به شرایط موجود به طور قطع تیم دوچرخه سواری سرعتی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا در جاکارتا حضور ندارند و فقط تیم دوچرخه سواری نیمه استقامتی بانوان در این مسابقات نماینده دارند.

وی اضافه نمود: با برنامه ریزی های صورت گرفته قصد این را داریم که تیم دوچرخه سواری پیست ما زودتر به مسابقات قهرمانی آسیای جاکارتا اعزام شوند تا بتوانند در پیست چوبی تمرین نمایند.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان اعلام نمود: قرار بر این بود تا رکابزنان استقامتی در اندونزی بمانند تا در یک تور بین المللی شرکت نمایند تا بتوانند از این فرصت برای شرکت در یک تور و کسب امتیاز بهره ببرند اما این تور به تعویق افتاده است تا حضور در این تور بین المللی را از دست بدهیم.

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیست آسیا دی ماه امسال در جاکارتای اندونزی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 113

به "تیم سرعتی بانوان کنار گذاشته شد، اعزام تیم نیم استقامت به جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم سرعتی بانوان کنار گذاشته شد، اعزام تیم نیم استقامت به جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید