کنترل هوشمند کرونا در تمام واحدهای صنفی مشهد اجرا خواهد شد

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه کنترل هوشمند در تمام واحدهای صنفی در مشهد صورت خواهد گرفت، گفت: در حال حاضر سامانه سیستم کنترل هوشمند کرونا در اصناف مشهد در مرحله آماده سازی است که به وسیله آن کنترل هوشمند کرونا در اصناف مشهد انجام خواهد شد.

کنترل هوشمند کرونا در تمام واحدهای صنفی مشهد اجرا خواهد شد

محمود بنانژاد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعلاوه ضروری است مقدار واکسیناسیون افراد در تمام واحدهای صنفی به خصوص در فروشگاه هایی که مواد غذایی در آن عرضه می گردد، چه برای متصدی و چه کارگران، معین شده باشد.

رئیس اتاق اصناف مشهد بیان نمود: کسانی که مبتلا به ویروس کرونا می شوند و تست PCR آن ها مثبت است، به وسیله سامانه به ما اعلام می شوند که از حضور این افراد در واحد صنفی جلوگیری خواهیم کرد.

بنانژاد با بیان اینکه کنترل هوشمند در تمام واحدهای صنفی صورت خواهد گرفت، مطرح کرد: در این سامانه رعایت پروتکل های مخصوص برای هر صنف نسبت به خدمتی که انجام می دهد و به نسبت نوع مشتری معین شده است.

وی افزود: البته علاوه بر اینکه کارکنان رستوران ها، فست فودی ها، اغذیه و تالارها که در آن مواد غذایی عرضه می گردد، باید واکسیناسیون انجام داده باشند، کسانی که به آن واحدهای صنفی مراجعه می نمایند نیز حتما باید کارت واکسن داشته باشند؛ یعنی از ورود افرادی که واکسن نزده اند به این واحدها جلوگیری می گردد.

رئیس اتاق اصناف مشهد اظهار داشت: اگر مشاهده گردد که کسی بدون کارت واکسن در واحدهای صنفی حضور یافته و از خدمات آن محل استفاده می نماید، این موضوع برای آن واحد صنفی نیز تبعات خواهد داشت.

بنانژاد ادامه داد: در گذشته سیستم محدودیت ها به این صورت بود که تمام واحدهای یک صنف را به صورت همزمان تعطیل می کردیم. این ایرادی بود که در دستورالعمل های قبلی برای ایجاد محدودیت ها وجود داشت اما سیستم کنترل هوشمند موجب حل معضل خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر امکان تعطیلی واحدهای صنفی به صورت دسته ای و گروهی وجود ندارد و شرایط به گونه ای شده که اگر در یک واحد صنفی تخلفی صورت گیرد، با آن واحد به صورت جداگانه برخورد می گردد. در واقع با فعال شدن سیستم کنترل هوشمند کرونا محدودیت های ایجاد شده به صورت هوشمند اعمال می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1908

به "کنترل هوشمند کرونا در تمام واحدهای صنفی مشهد اجرا خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل هوشمند کرونا در تمام واحدهای صنفی مشهد اجرا خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید