چه بر سر مجسمه زنده یاد جلال آل احمد آمد؟

به گزارش واندر هنگر، ایسنا/ بدنبال آخرین خبرهای منتشر شده، این سوال مطرح می گردد که چه بر سر مجسمه زنده یاد جلال آل احمد آمد؟

چه بر سر مجسمه زنده یاد جلال آل احمد آمد؟

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

داستان چیست؟

محمدحسین دانایی، خواهرزاده زنده یاد جلال آل احمد با ارسال یادداشتی از مفقود شدن یا به سرقت رفتن مجسمه مرحوم آل احمد که در ابتدای بزرگراه جلال آل احمد در تهران نصب شده بود، اطلاع داد و از مسئولان پرسید: مجسمه آل احمد کجاست؟

به همین دلیل خبرنگار با حضور در محل و با پرس و جو از کسبه و راننده های خطی که سالها در این منطقه کار می نمایند، آگاه شد که پس آنکه این مجسمه در جریان اتفاقات آبان 98 آسیب دید و از بین رفت، تا به امروز مجددا بازسازی و نصب نشده است.

یکی از کسبه محل می گوید که در شلوغی ها این مجسمه دچار آسیب شد و افتاد و تا به امروز هم هنوز جای آن خالی مانده است. یکی از راننده تاکسی هایی که به گفته خودش بیش از 10 سال است در این خط کار می نماید، عنوان می نماید که این مجسمه دچار آسیب شدید شد و حتی آتش گرفت.

به همین دلیل، در تماس با برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری که این روزها خودش و خانواده اش درگیر ویروس کرونا هستند، شرایط مجسمه جلال و امکان نصب مجدد آن را جویا شد که این مقام مسئول اعلام نمود بعد از انجام تحقیقات، اطلاعات مشخصی را در این زمینه ارائه خواهد داد.

منبع: همگردی
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1607

به "چه بر سر مجسمه زنده یاد جلال آل احمد آمد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه بر سر مجسمه زنده یاد جلال آل احمد آمد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید