پیشنهاد وسوسه برانگیز برای احمدنوراللهی از قطر خبرنگاران

به گزارش واندر هنگر، اخبار واصله حکایت از آن دارد که یکی از تیم های لیگ ستارگان قطر به احمد نوراللهی پیشنهاد خوب و وسوسه انگیزی داده است.

پیشنهاد وسوسه برانگیز برای احمدنوراللهی از قطر خبرنگاران

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس از چند ماه پیش اقدام به تمدید قرارداد کادر فنی و بعضی از بازیکنان ازجمله سیامک نعمتی و مهدی عبدی نموده است. مدیران پرسپولیس که به دنبال تمدید قرارداد با تعداد دیگری از بازیکنان هستند، در ادامه همین فرایند با تهیه لیستی از بازیکنان مدنظر کادر فنی، پیشنهاد تمدید قرارداد به بعضی از بازیکنان دادند اما هنوز تعدادی از آنها پاسخی به پیشنهاد مدیران باشگاه نداده اند. یکی از این بازیکنان احمد نوراللهی بهترین گلزن پرسپولیس در فصل جاری بوده است.

قرارداد فعلی نوراللهی با پرسپولیس تا سرانجام فصل بیستم لحاظ شده و این بازیکن قادر خواهد بود در پنجره تابستانی و بدون مشکل تیم بعدی خود را انتخاب کند. خصوصاً اینکه در شرایط کنونی که مدیران این تیم پای بازیکنان را به باشگاه برای تمدید قرارداد باز نموده اند، خبری مبنی بر توافق با احمد نوراللهی و حضورش در باشگاه نشده است. نوراللهی که طی هفت فصل حضور در جمع این تیم از حیث قراردادی هیچ گاه نتوانست به حدنصاب ایده آلی دست یابد، شاید برای تجربه فضای جدید فوتبالی و البته دستیابی به منبع اقتصادی مناسب، تصمیمی جالب توجه را در سرانجام فصل ترتیب دهد و با خروج از این باشگاه به همکاری خود در این مقطع سرانجام دهد.

اخبار واصله حکایت از آن دارد که یکی از تیم های لیگ ستارگان قطر به احمد نوراللهی پیشنهاد خوب و وسوسه انگیزی داده است. پیشنهادی که می تواند زندگی این هافبک سر به زیر و کم حرف را زیرورو کند. بنابراین احمد نوراللهی تصمیم گرفته است فعلاً به پیشنهاد تمدید باشگاه پرسپولیس پاسخی ندهد. گفته می گردد نوراللهی به واسطه سرانجام قرارداد و شرایط ایده آلی که بر حسب بازیکن آزاد بودن در اختیار دارد با پیشنهادات دیگری هم روبرو شده که البته این بار برخلاف دفعات قبلی پاسخ منفی و زودهنگامی مبنی بر رد آنها نداده تا شایعات مربوط به جدایی اش در سرانجام فصل را شدت بخشد.

باید دید در روزهایی که مدیران این باشگاه پیروز به جذب سه مهره ارزشمند شده اند، در راستای تقویت تیم و خواسته طرفداران قادر خواهند بود با ستاره های مد نظر نیز به توافق برای تمدید نیز دست یابند یا نوراللهی هم جدیدترین جدایی طلب این تیم لقب خواهد گرفت. این در حالی است که یحیی گل محمدی اصرار زیادی برای تمدید قرارداد هافبک کلیدی خود دارد. سرمربی پرسپولیس از مدیران باشگاه خواسته است به هر شکل ممکن احمد نور ( لقب نوراللهی) را در تیم نگه دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1523

به "پیشنهاد وسوسه برانگیز برای احمدنوراللهی از قطر خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد وسوسه برانگیز برای احمدنوراللهی از قطر خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید