پل ریالتو پلی میان گذشته و حال شهر ونیز (تور ایتالیا ارزان)

به گزارش واندر هنگر، پل ریالتو یکی از پر بازدیدترین اماکن گردشگری شهر ونیز و یا حتی کشور ایتالیا می باشد شاید نام این پل برایتان آشنا نباشد ولی حتما تا کنون یکی از تابلوها ویا پوسترهای آن را دیده اید، این پل یکی از پل های روی کانال آب گراند است و البته اولین پلی که روی این کانال ساخته شده است، اگر از اهالی ونیز بپرسید که یکی از پربازدیدترین اماکن گردشگری شهر را به شما معرفی نمایند قطعا یکی از اولین پیشنهاد های آن ها پل ریالتو است، مسیر پیاده روی ونیز محدود است و در راه این مسیر این پل قرار گرفته است که همزمان شما را به تماشا مغازه های اطراف که زیورآلات شیشه و کریستال دارند دعوت میکند، بعلاوه در مسیر رستوران ها و کافه های مختلفی با سلیقه های مختلف وجود دارد. این پل بادو همتای دیگر خودبا نام های اسکالزی و آکادمیا توانسته گردشگران فراوانی را بخود و بعلاوه کشور ایتالیا جذب نمایند. پل ریالتو در ایتالیا از زیباترین ها در دنیاست پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید...

پل ریالتو پلی میان گذشته و حال شهر ونیز (تور ایتالیا ارزان)

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

دسترسی های پل ریالتو در ونیز

اگر از کلیسای سن مارکو 10دقیقه پیاده روی کنیم میتوانیم به این مکان برسیم این پل و مسیر آن محلی برای فروش مواد خوراکی بوده است. در کانال گراند ترافیک قایق ها را می توان به عینه مشاهده کرد. سالها بعدپلی چوبی که به دوطرف باز می گردد روی کانال ساخته شد که در هنگام عبور کشتی ها کنار می رود.

ویژگی های معماری پل ریالتو

این پل از سالهای 1558 تا 1591در ایتالیا ساخته شد ساخت این پل به علت وجود جریان عمیق آب زیرش با مشکلاتی همراه بود این بنا از سنگ و با دوقوس ساخته شده است، پل سنگی موجود بسیار شبیه به مدل قدیمی این پل می باشد، ونیز در گذشته یکی از بندرگاههای مهم بوده و این شهر از مهمترین مراکز معاملات تجاری ایتالیا بوده است، که این تجارت ها معمولا در زمینه ابریشم، ترشیجات، ادویه و معاملاتی در زمینه فلزات و منسوجات آن با کشورهای آلمان والپ و فلورانس و دیگر جاها بوده است.

منبع: همگردی
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2176

به "پل ریالتو پلی میان گذشته و حال شهر ونیز (تور ایتالیا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل ریالتو پلی میان گذشته و حال شهر ونیز (تور ایتالیا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید