واکنش مرموز خواهر رونالدو در خصوص آینده برادرش

به گزارش واندر هنگر، کاتیا آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو در صفحه اینستاگرام خود پیامی مرموز درباره آینده مهاجم منچستریونایتد منتشر نموده است.

واکنش مرموز خواهر رونالدو در خصوص آینده برادرش

این بازیکن 37 ساله به باشگاه گفته است که می خواهد تابستان سال جاری از جمع شیاطین سرخ جدا گردد تا بتواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. او به دلایل خانوادگی در تور پیش فصل تایلند و استرالیا هم حاضر نشده و به نظر می رسد قصدش برای جدایی کاملا جدی است.

در شرایط فعلی منچستریونایتد مشغول برنامه ریزی بقیه تور پیش فصل خود بدون این سوپراستار است و رونالدو هم این روز ها به تنهایی در شهر لیسبون تمرینات خودش را انجام می دهد.

ملی پوش پرتغالی علاوه بر ناکامی یونایتد در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا، از کاهش 25 درصدی دستمزدش در نتیجه این اتفاق هم ناراحت است. نشریه سان هفته گذشته در گزارشی فاش کرد که چگونه تیم اریک تنهاگ پذیرفته که راه خود را از برنده پنج توپ طلا در این پنجره نقل و انتقالاتی جدا کند.

پس از دیدار مالک نو چلسی، تاد بوهلی با خورخه مندس، ایجنت رونالدو بحث در خصوص انتقال احتمالی او چلسی شدت گرفته و گفته می گردد این ستاره پرتغالی به زودی به جمع آبی های لندن خواهد پیوست.

در این بین کاتیا خواهر رونالدو هم ظاهرا تایید نموده است که برادرش قرار است اولدترافورد را ترک کند. خواهر 44 ساله رونالدو به کامنت یکی از طرفداران که زیر تصویر دونفره آن ها نوشته بود: آیا رونالدو در منچستریونایتد می ماند؟، پاسخ داد: پیشنهاد می کنم عینک بزنید... از مغز خود بهره ببرید یا حداقل خواندن و اندیشه را یاد بگیرید.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2083

به "واکنش مرموز خواهر رونالدو در خصوص آینده برادرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مرموز خواهر رونالدو در خصوص آینده برادرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید