هدفگذاری برای رکوردزنی در مسابقات بزرگسالان دنیا، مدال طلای داخل سالن آسیا را کسب می کنم

به گزارش واندر هنگر، عضو تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: هدف من کسب مدال نیست و تنها به رکورد شکنی و حضور در عرصه های بزرگ تر فکر می کنم با این حال کوشش خواهم کرد مدال طلای داخل سالن آسیا را کسب کنم.

هدفگذاری برای رکوردزنی در مسابقات بزرگسالان دنیا، مدال طلای داخل سالن آسیا را کسب می کنم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

علی میری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ارومیه، با اشاره به افتخارات و مدال های کسب شده خود در مسابقات کشوری و بین المللی اظهار کرد: از سال 88 تا سال 96 مدال مدال های متعددی کسب نموده ام و در مسابقات کاپ آسیا تایلند با این که در نوجوانان بودم در رده جوانان شرکت کردم و توانستم رکورد ایران را بهبود بخشم و مدال طلا را در این مسابقات به دست آوردم.

وی اضافه کرد: در مسابقات کاپ آسیا تایلند توانستم مدال طلا را کسب کنم و سال 2015 در مسابقات دنیای جوانان توانستم در حرکت یک ضرب مدال نقره، در حرکت دو ضرب مدال طلا و در مجموع با تفاضل 3 کیلو توانستم مدال نقره را از آن خود کنم و متأسفانه در مسابقات آسیایی بزرگ سالان نیز شرکت داشتم که نتوانستم صندلی خوبی را کسب کنم.

عضو تیم ملی وزنه برداری بزرگ سالان کشور گفت: با تمرینات شبانه روز به مربیگری آقای مرادزاده به خوبی پیش می رویم تا بتوانم کوتاهی های گذشته را جبران کنم و در مسابقات پیش رو داخل سالن آسیا امیدوارم بتوانم وزنه های خوبی ثبت کنم و هدف من کسب مدال نیست و تنها به رکورد شکنی و حضور در عرصه های بزرگ تر فکر می کنم.

وی توضیح داد: شرکت در مسابقات بزرگ سالان دنیا ثبت رکوردهای بهتر را احتیاج دارد و امیدوارم بتوانم در این مسابقات حضور داشته باشم متأسفانه از استان آذربایجان غربی تا به امروز کسی نتوانسته است در این مسابقات شرکت کند و فرد نخستی هستم که در این مسابقات می خواهم شرکت کنم و روز به روز در شرایط بهتری قرار می گیرم.

میری اعلام نمود: از نظر سالن وزنه برداری و شرایط تمرینات در شرایط مناسبی قرار داریم و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم به گونه ای که شرایط اردویی را فراهم نموده ایم و با توکل به خدا، شرایط مناسب و پتانسیل سالن می توانیم در رقابت های وزنه برداری مدال های خوبی کسب کنیم.

وی بیان نمود: برای شرکت در مسابقات برون مرزی و کشوری باید حمایت ها بیش از پیش افزایش یابد و تجلیل هایی که شده مناسب است ولی در حد یک وزنه بردار بین المللی نیست و از آقای مرادزاده رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی نهایت قدردانی را داریم که در همه حال پشت ما بوده اند.

عضو تیم ملی وزنه برداری بزرگ سالان کشور اظهار کرد: اگر حمایت مسئولان افزایش یابد و به ما روحیه دهند به جرأت می گویم که می توان مدال طلای مسابقات داخل سالن آسیا را از آن خود کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 676

به "هدفگذاری برای رکوردزنی در مسابقات بزرگسالان دنیا، مدال طلای داخل سالن آسیا را کسب می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفگذاری برای رکوردزنی در مسابقات بزرگسالان دنیا، مدال طلای داخل سالن آسیا را کسب می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید