بانوی وزنه بردار ایران: حس کردم در وزنه برداری پیروز تر از پرتاب دیسک هستم

به گزارش واندر هنگر، وزنه بردار دسته 87 کیلوگرم بانوان گفت: ازپرتاب دیسک به وزنه برداری آمدم چون حس کردم بیشتر می توانم پیروز باشم و اصلا از حضور در وزنه برداری پشیمان نیستم.

بانوی وزنه بردار ایران: حس کردم در وزنه برداری پیروز تر از پرتاب دیسک هستم

پریسا جهانفکریان در گفت و گو با خبرنگاران در باره شرایط تمرینی خود در شرایط قرنطینه بیان نمود: با توجه به اینکه باشگاه ها تعطیل هستند و شرایط هم برای رفتن به بیرون از خانه مناسب نیست از این رو تمرینات بدنسازی را در خانه انجام می دهم تا آمادگی بدنی ام حفظ کنم و وقتی شرایط مساعد شد با قدرت به تمرینات وزنه برداری برگردم.

ملی پوش دسته 87 کیلوگرم ایران در پاسخ به این پرسش که با توجه به سختی تمرینات وزنه برداری از حضور در این رشته پشیمان نشده است، توضیح داد: خیر به هیچ وجه. هر کاری سختی های خودش را دارد و مهم این است با علاقه کارمان را دنبال کنیم.

او در خصوص اینکه پیش از وزنه برداری در چه رشته ای فعالیت می کرد، گفت: من قبلا در پرتاب دیسک فعالیت می کردم و با توجه به فیزیک بدنی ام تصمیم گرفتم وارد وزنه برداری شوم. حس کردم در وزنه برداری بیشتر می توانم پیروز تر باشم و پیشرفت کنم.

جهانفکریان در باره تاثیر نظارت اکبری خورشیدی بر تمرینات بانوان وزنه بردار گفت: آقای خورشیدی تجربه 30 ساله دارد و حضورش شانس بزرگی برای ما بود چون باعث شد از همه لحاظ برای رقابت آماده شویم.

ملی پوش وزنه برداری ایران در پاسخ به این پرسش دیگری مبنی بر اینکه. به خداحافظی از وزنه برداری فکر نموده است یا خیر تاکید نمود: هنوز به این نقطه نرسیدم که به خداحافظی فکر کنم و تمام تمرکزم بر این است که افزایش رکورد داشته باشم و به مدال برسم.

او با اشاره به اینکه نتوانستند در مسابقات غرب شرکت نمایند، گفت: دو، سه روز مانده به اعزام ما به مسابقات غرب آسیا، پروازها به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. بنابراین ما هم نتوانستیم راهی مسابقات شویم. در حالی که شانس کسب مدال بودیم این رقابتها را از دست دادیم.

بانوی وزنه بردار ایران در خصوص اینکه محتمل است تغییر وزن بدهد یا خیر گفت: خیر. وزن من همان 87 کیلوگرم است و دیگر در این دسته وزنی جا افتاده ام.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 919

به "بانوی وزنه بردار ایران: حس کردم در وزنه برداری پیروز تر از پرتاب دیسک هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی وزنه بردار ایران: حس کردم در وزنه برداری پیروز تر از پرتاب دیسک هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید