هتل اینترکنتینانتال ، کوالالامپور

به گزارش واندر هنگر، در مرکز شهر ، فقط به میزان یک پیاده روی 10 دقیقه ای تا برج های دوقلوی پتروناس ، هتل اینترکنتینانتال کوالالامپور با امکانات کامل آبگرم و یک استخر در فضای باز خودنمایی می نماید. مهمانان می توانند از میان 5 رستوران و کافه هتل مکان دلخواه خود را برای صرف غذا انتخاب کنند.

هتل اینترکنتینانتال ، کوالالامپور

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

هتل اینترکنتینانتال کوالالامپور دارای یک سرویس حمل و نقل رایگان بصورت ساعتی از پیاده روی مشهور بینتانگ واک Bintang Walk و سوریا KLCCاست که هر دوی آن ها کمتر از 10 دقیقه تا هتل فاصله دارند. چندین مرکز خرید و سرگرمی نیز در نزدیکی هتل وجود دارند که می توان پیاده به آنها دسترسی داشت.

اتاق های مدرن هتل مجهز به یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی و مینی بار و چای / قهوه ساز هستند. امکانات دیگر اتاق ها شامل یک گاوصندوق شخصی و یک میز کار است.

مرکز تجاری هتل اینترکنتینانتال به نیازهای ارتباطی میهمانان رسیدگی می نماید و کارمندان هتل در میز فروش تور می توانند ترتیبات گشت و گذار مهمانان را فراهم آورند. صرافی ، خدمات لباسشویی و خشکشویی نیز در دسترس مهمانان می باشد. مهمانان همچنین می توانند از آیپد iPad های موجود در سالن نگهبانان استفاده نمایند.

کافی شاپ سرنا Serena انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می نماید و می توان از انواع تنقلات و غذاهای سبک و انواع نوشابه و آبمیوه ها در کافه وان سیکس فایو OneSixFive لذت برد.

دیگر گزینه های ناهار خوری رستوران برجسته تاتسو Tatsu با انواع غذای ژاپنی و چینی تائو می باشد. کافه بنتلی نیز یک فضای آرامش بخش برای صرف انواع آبمیوه را فراهم کرده است.

مرکز شهر کوالالامپور به گفته توریست ها دارای امتیازاتی چون هوای پاک ، استخرهای شنا و غذاهای تند می باشد.

آژانس الفبای سفر پارسیان ارائه دهنده پکیج آفر تور مالزی 29 دی 93 (پرواز آسمان) ویژه هتل 5* اینترکنتینانتال میباشد . جهت رزور تور و هتل فوق با شماره تلفن های 44017200 تماس گرفته و یا جهت مشاهده لیست قیمت های هتل اینجا کلیک کنید.

منبع: لست سکند
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 590

به "هتل اینترکنتینانتال ، کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اینترکنتینانتال ، کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید