نیرو تابلو ریلی، فاتح جام حذفی تنیس شد

به گزارش واندر هنگر، تیم نیرو تابلو ریلی فاتح سیزدهمین دوره رقابت های جام حذفی تنیس کشور شد.

نیرو تابلو ریلی، فاتح جام حذفی تنیس شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، سیزدهمین دوره مسابقات تنیس جام حذفی کشور که از بیست آذرماه در زمین های تنیس مجموعه ورزشی المپیک کیش با رقابت 138 تیم شروع شده بود، عصر امروز با برگزاری ملاقات فینال بین پوشاک وانسی و نیرو تابلوریلی در زمین شماره سه به خاتمه رسید و تیم نیرو تابلو ریلی دو بر یک به فزونی دست یافت و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به ارمغان آورد .

بر این اساس نخستین ملاقات انفرادی فینال بین سینا مقیمی از نیرو تابلو ریلی و هرنان کاسانوا بازیکن آرژانتینی از پوشاک وانسی در زمین شماره سه برگزار گردید که بر این اساس در مجموع 6 بازی در هر ست 2 بر هیچ به نفع بازیکن آرژانتینی از پوشاک وانسی خاتمه یافت.

بخش انفرادی دوم هم بین گرگلی ماداراش مجاری از نیرو تابلو ریلی و علی یزدانی از پوشاک وانسی برگزار گردید که در نهایت 2 هیچ به نفع بازیکن مجاری به خاتمه رسید.

در این دور از بازی ها 6 بازیکن خارجی از کشورهای روسیه، بوسنی هرزگوین، ترکیه، مجارستان و آرژانتین حضور داشتند.

با خاتمه ملاقاتهای انفرادی رقابت های 2 نفره برگزار گردید و چهار بازیکن به صورت 2 تیم 2 نفره مقابل هم در دو طرف زمین قرار گرفتند.

در ترکیب دوبل امیرحسین بادی یکی از مطرح ترین تنیسور های کشور و هرنان کازانوا از تیم پوشاک وانسی برابر سینا مقیمی و گرگلی ماداراش از تابلو ریلی به مصاف هم رفتند

ست نخست تیم 2 نفره به نفع پوشاک وانسی خاتمه یافت و ست دوم نیرو تابلو ریلی به فزونی رسید.

در ست نهایی تیم نیرو تابلو ریلی پیروز شد با نتیجه 10 -7 از سد حریف خود عبور کند و با کسب نتیجه 2 بر یک عنوان قهرمانی جام سیزدهم را به نام خود ثبت کند.

جام حذفی تنیس باشگاه های مردان کشور از 20 آذر ماه با حضور 138 تیم به میزبانی جزیره کیش شروع شد که در مرحله مقدماتی 48 تیم در 12 گروه چهار تیمی به مصاف هم رفتند. پس از جدال در مرحله گروهی، 94 تیم به مرحله دوم جام حذفی راه یافتند که در قالب 24 گروه رقابت کردند تا در نهایت 32 تیم در جدول اصلی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1976

به "نیرو تابلو ریلی، فاتح جام حذفی تنیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیرو تابلو ریلی، فاتح جام حذفی تنیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید