نوه استاد شجریان: ایشان هرگز وصیتی مبنی بر اینکه کجا و چطور به خاک سپرده گردد ننوشته است

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران: آوا مشکاتیان نوه دختری استاد محمدرضا شجریان با تکذیب خبرهای مرتبط با وصیت نامه استاد شجریان برای خاکسپاری در جوار آرامگاه فردوسی اظهار داشت: ایشان هرگز وصیتی مبنی بر این که کجا و چطور به خاک سپرده شوند ننوشته اند.

نوه استاد شجریان: ایشان هرگز وصیتی مبنی بر اینکه کجا و چطور به خاک سپرده گردد ننوشته است

آوا مشکاتیان دختر مرحوم استاد پرویز مشکاتیان، داماد خانواده شجریان اعلام در صفحه اینستاگرام خود اظهار داشت: متاسفانه در روزگاری که سوگوار عزیزمان محمدرضا شجریان هستیم، هزاران مطلب پیرامون ایشان روایت می گردد که بسیاری از آن ها جعلی و نادرست است. از آن جمله، ویدیٔویی است که به عنوان وصیت نامه ایشان ساخته اند.

نوه استاد محمدرضا شجریان اظهار داشت: ممکن است برخی از جملاتی که از قول ایشان گفته می گردد دلنشین باشد، اما لزوماً گفته ایشان نیست و سندیت ندارد. ایشان هرگز وصیتی مبنی بر اینکه کجا و چطور به خاک سپرده شوند، ننوشته اند.

خبرهای مرتبط با وصیت استاد شجریان برای خاکسپاری در جوار آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی درست در روز فوت این استاد آواز ایران در رسانه ها منتشر شد.

پیش از انتشار این خبرها البته خانواده استاد شجریان از چند ماه قبل پیگیر خاکسپاری او در آرامگاه فردوسی بودند. اکنون نوه استاد شجریان اعلام نموده است که اصلا وصیتی مبنی بر مکان و نحوه خاکسپاری استاد شجریان پس از مرگ از سوی او صورت نگرفته است.

منبع: صدای میراث
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1280

به "نوه استاد شجریان: ایشان هرگز وصیتی مبنی بر اینکه کجا و چطور به خاک سپرده گردد ننوشته است" امتیاز دهید

1 کاربر به "نوه استاد شجریان: ایشان هرگز وصیتی مبنی بر اینکه کجا و چطور به خاک سپرده گردد ننوشته است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوه استاد شجریان: ایشان هرگز وصیتی مبنی بر اینکه کجا و چطور به خاک سپرده گردد ننوشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید