نوازی: امیدوارم ترفند های مان را مقابل تراکتور در زمین پیاده کنیم، مقابل استقلال شانس نداشتیم

به گزارش واندر هنگر، مربی تیم فوتبال پدیده مشهد ابراز امیدواری کرد، بازیکنان این تیم ترفند هایی کادر فنی پدیده را در مصاف با تراکتور در زمین پیاده نمایند.

نوازی: امیدوارم ترفند های مان را مقابل تراکتور در زمین پیاده کنیم، مقابل استقلال شانس نداشتیم

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه طراحی تراکت تبلیغاتی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، محمد نوازی درباره ملاقات فردای پدیده مقابل تراکتور گفت: بعد از یک ماه تعطیلی در بازی استقلال شرایط بدی نداشتیم و فکر می کنم حق مان باخت نبود. در آن بازی شانس به ما رو نکرد و نتیجه را واگذار کردیم. شرایط از لحاظ روحی و روانی در سرانجام لیگ خوب است، فردا هم میزبان هستیم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی داشته باشیم، به شرط اینکه مسائلی را که آقای رحمتی کادر فنی گوشزد نموده است، به درستی انجام دهیم.

وی اشاره نمود: تراکتور نسبت به نیم فصل اول با آمدن خطیبی شرایط بهتری پیدا نموده است. تراکتور یک تیم جوان و دونده است، ولی امیدوارم بچه ها بتوانند ترفند هایی را که در نظر داریم، فردا در زمین پیاده نمایند. امیدوارم با کسب سه امتیاز شرایط خوبی را پیدا و در جدول ارتقا پیدا کنیم. عرفان معصومی محروم است، ولی خدا را شکر مصدوم نداریم. خدا را شکر بچه ها از لحاظ روحی و روانی سرحال هستند و امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1709

به "نوازی: امیدوارم ترفند های مان را مقابل تراکتور در زمین پیاده کنیم، مقابل استقلال شانس نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: امیدوارم ترفند های مان را مقابل تراکتور در زمین پیاده کنیم، مقابل استقلال شانس نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید