نسخه آیپد فتوشاپ بعد از مدت ها انتظار رسما منتشر شد

به گزارش واندر هنگر، بیش از یک سال قبل شرکت ادوبی گفت که فتوشاپ روانه آیپدها می گردد و ساعاتی قبل بالاخره این اپلیکیشن منتشر شد. البته در حال حاضر این اپلیکیشن از امکانات گسترده ای بهره نمی برد. اگرچه در این میان شاهد ابزارهای مفیدی هستیم ولی در کل اولین نسخه اپلیکیشن فتوشاپ جای زیادی برای پیشرفت دارد.

نسخه آیپد فتوشاپ بعد از مدت ها انتظار رسما منتشر شد

ادوبی می گوید با هر آپدیت، ابزارهای بیشتری به این اپلیکیشن افزوده می گردد. کاربرانی که خواهان ابزارها و ویژگی های خاصی هستند، مستقیما به وسیله این اپلیکیشن می توانند درخواست خود را به این شرکت ارائه نمایند. این اپلیکیشن به طور کامل از فرمت PSD پشتیبانی می نماید و رابط کاربری آن هم شباهت زیادی به نسخه دسکتاپ دارد. البته برای سازگاری با آیپد، بخش هایی از این محیط تغییر پیدا نموده و به همین خاطر جزییات ابزارها عمدتا هنگام احتیاج به نمایش درمی آیند. از لحاظ عملکرد، ادوبی می گوید کاربران می توانند بدون برخورد با مشکل خاصی، فایل های PSD حاوی صدها لایه مختلف را ویرایش نمایند.

مانند دیگر اپلیکیشن های موبایل ادوبی، به وسیله سرویس Creative Cloud می توان به فایل ها دسترسی پیدا کرد. در زمانی که آنلاین نیستید هم می توانید فایل های موردنظر را در اپلیکیشن فتوشاپ ویرایش کنید و Creative Cloud بعد از وصل شدن به اینترنت اطلاعات موردنظر را روانه سرورهای خود می نماید.

در حال حاضر به وسیله اپ استور آیپد می توانید این اپلیکیشن را دانلود کنید و برای اجرای آن به iOS 13.1 یا جدیدتر احتیاج دارید. علاوه بر این، آیپد پرو 12.9 اینچی، 10.5 اینچی یا 9.7 اینچی، نسل پنجم آیپد، آیپد مینی 4 و آیپد ایر 2 از این اپلیکیشن پشتیبانی می نمایند. در کنار این موضوع، باید خاطرنشان کنیم برای نسخه آیپد فتوشاپ می توانید از نسل اول و دوم اپل پنسل بهره ببرید.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 541

به "نسخه آیپد فتوشاپ بعد از مدت ها انتظار رسما منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه آیپد فتوشاپ بعد از مدت ها انتظار رسما منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید