نخستین گوشی گیمینگ با دوربین زیر نمایشگر و شارژ سریع 165 واتی

به گزارش واندر هنگر، به گفته مسئولان شرکت ZTE قرار است فناوری دوربین زیر نمایشگر در گوشی های سری RedMagic 7 استفاده گردد.

نخستین گوشی گیمینگ با دوربین زیر نمایشگر و شارژ سریع 165 واتی

به گزارش خبرنگاران، سری RedMagic 7 قرار است در ماه فوریه رسمی گردد. پیش از از عرضه این گوشی ها، شاهد معرفی این گوشی به وسیله شایعات و همین طور فهرست وبسایت های گواهی نامه بودیم. اما این بار، خود شرکت Nobia که زیربرند ZTE است، مشخصات این دستگاه ها را در رسانه های اجتماعی معرفی نموده و طراحی این گوشی هوشمند را فاش نموده است. اکنون، افشاگر سرشناس دنیای مجازی، DigitalChatStation، گزارش نموده است که این سری ممکن است شامل یک مدل با دوربین زیر نمایشگر باشد.

این افشاگر گزارش می دهد که یکی از مدل های سری RedMagic 7 دارای دوربین زیر نمایشگر خواهد بود. در صورت درستی این ادعا، این مدل تبدیل به اولین گوشی هوشمند گیمینگ با چنین فناوری دوربین سلفی می گردد.

شایان توجه است که برند نوبیا پیش از این هم از فناوری دوربین زیر نمایشگر در محصولات خود استفاده نموده بود. اما این فناوری در گوشی Z30 برند نوبیا به کار رفته بود و این اولین بار است که این شرکت میخواهد در گوشی های گیمینگ سری RedMagic ازین فناوری پیشرو استفاده کند. اکنون که فاش شده یک مدل از گوشی های گیمینگ RedMagic با چنین فناوری عرضه خواهد شد، می توان انتظار داشت که این گوشی به یک رقیب سرسخت در بازار تبدیل گردد.

علاوه بر این، Digital Chat Station، مشخصات گوشی های سری RedMagic 7 را به اشتراک گذاشته است. سری گوشی های گیمینگ با پردازنده پرچمدار Snapdragon 8 Gen 1، تازهترین محصول شرکت معتبر کوالکام، عرضه خواهند شد. رم این دستگاه 18 گیگابایتی خواهد بود تا به اجرای روان بازی های سنگین یاری کند. این گوشی هوشمند بعلاوه دارای یک فن خنک کننده با گردش 20000 دور در دقیقه برای حفظ دمای دستگاه در هنگام بازی است.

گوشی های این سری دارای صفحه نمایش OLED با نرخ تازه سازی 165 هرتز هستند. یکی از نکات برجسته آنها، استفاده از فناوری شارژ فوق سریع 165 واتی خواهد بود.

جدا از این گزارش تازه، مشخصات این دستگاه قبلاً نیز در چند وبسایت صدور گواهینامه ظاهر شده و چندین بار نیز افشا شده بود. گوشی RedMagic 7 دارای پنل 6.68 اینچی OLED با وضوح +FHD خواهد بود. این دستگاه بعلاوه مجهز به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد شد. این گوشی هوشمند دارای لنز اصلی 64 مگاپیکسلی است و روی اندروید 12 بوت می گردد. یک تیزر تازه نشان داده که این دستگاه گیمینگ در بنچمارک AnTuTu امتیاز 1101769 را کسب نموده که در حال حاضر بالاترین امتیاز در بین گوشی های گیمینگ است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1966

به "نخستین گوشی گیمینگ با دوربین زیر نمایشگر و شارژ سریع 165 واتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین گوشی گیمینگ با دوربین زیر نمایشگر و شارژ سریع 165 واتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید