نخستین گردهمایی تولیدکنندگان برتر صنایع دستی ایران برگزار می گردد

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران، فریدون میرزالو مدیرکل حمایت از فراوری صنایع دستی کشور در مورد برگزاری نخستین گردهمایی فراوریکنندگان برتر صنایع دستی ایران گفت : هدف ما از برگزاری این برنامه تشکیل انجمن فراوریکنندگان صنایع دستی کشور است تا این تشکل بتواند با حضوری جدی در اتاق بازرگانی ایران فرصتی اثربخش برای فراوریکنندگان و صنعتگران صنایع دستی فراهم آورد.

نخستین گردهمایی تولیدکنندگان برتر صنایع دستی ایران برگزار می گردد

وی همچنین اضافه کرد : ما کوشش می کنیم تا با حضور اصناف و فراوریکنندگان بزرگ صنایع دستی، برترهای این عرصه را بشناسیم و با معرفی کارگاه های برتر و بزرگ فراوری صنایع دستی در ادامه راه با انسجام و استحکام بیشتری حرکت کنیم.

میرزالو در مورد نحوه گزینش کارگاههای برتر نیز اعلام کرد: گزینش این کارگاه براساس شاخص های حوزه فراوری اجرا شده و برهمین اساس از میان بیش از 200 کارگاه معرفی شده از سوی استانهای کشور، در نهایت به یک فهرست 70 کارگاهی رسیدیم و مدیران آنها را برای حضور در برنامه دوم اسفندماه 1394 به تهران دعوت کردیم.

مدیرکل حمایت از فراوری صنایع دستی در مورد ضرورت این نشست اظهار کرد: ما در حال حاضر ساختار غیردولتی برای مدیریت فراوریات سفارش پذیر صنایع دستی نداریم. مسلما تشکیل این انجمن موجب می گردد تا در حوزه فراوری و عرضه فراوریات سازماندهی مشخصی ایجاد کنیم و با این کار به رشد فزاینده و منطقی کارگاههای فراوریی در نقاط مختلف کشور یاری نماییم.

وی ادامه داد : معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در حقیقت کوشش می نماید با این کار برای جریان فراوری صنایع دستی ایران، یک جهت و حرکت منسجمی مبتنی بر احتیاج بازار و ظرفیت های موجود ایجاد کند.

میرزالو در انتها برای پیروزیت این نشست اظهار امیدواری کرد و گفت : یکی دیگر از اهداف ما در برگزاری این نشست به اشتراک در آوردن تجربیات فراوریکنندگان بزرگ و پیروز در سطح کشور است تا این نتایج مورداستفاده همه فراوریکنندگان صنایع دستی در کشور قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 801

به "نخستین گردهمایی تولیدکنندگان برتر صنایع دستی ایران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین گردهمایی تولیدکنندگان برتر صنایع دستی ایران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید