نتفلیکس در سه ماهه دوم 2021 نزدیک به نیم میلیون مشترک از دست داده است

به گزارش واندر هنگر، نتفلیکس با وجود اضافه شدن بیش از تخمین مشترکین، در سه ماهه دوم مالی خود تقریبا نیم میلیون مشترک از دست داده است.

نتفلیکس در سه ماهه دوم 2021 نزدیک به نیم میلیون مشترک از دست داده است

نتفلیکس مدت هاست که به نام یکی از برترین شبکه های پخش و رهبر نوآوری و انقلاب در نحوه تماشای فیلم ها و برنامه های تلویزیون جلب توجه کرده است اما در طی چند سال گذشته، طیف گسترده ای از سرویس های پخش تازه تأسیس، سلطه نتفلیکس را به چالش کشیده اند.

در حالی که همه گیری کرونا خسارات زیادی به اقتصاد بسیاری از مشاغل در سراسر جهان وارد کرد اما نتفلیکس در طول قرنطینه، پیروزیت چشم گیری را در کشورهای مختلف به دست آورد. ناگفته نماند که شرکت هایی مانند دیزنی و آمازون در بازار رقابتی امروزه، پیشرفت خوبی داشته اند و سرویس پخش چینی آیچی هم در چین پیروز بوده است. در حال حاضر سخت است که بگوییم نتفلیکس تا چه مدت به نام رهبر این رقابت ادامه خواهد داد اما لازم به ذکر است که تعداد مشترکین این سرویس همچنان رو به افزایش است و گاهی حتی از آنچه در ابتدا در برخی از منطقه ها خاص پیش بینی شده بود، فراتر می رود.

با این حال آماری از تعداد مشترکینی ارائه شده که در سه ماهه دوم مالی این برند، از سیستم خدمت رسانی آن خارج شده اند. طبق اعلام مارکت اینسایدر، آخرین بررسی سود و زیان نتفلیکس در سه ماهه دوم مالی نشان می دهد که این غول جهانی 430 هزار مشترک در ایالات متحده و کانادا از دست داده است. در آخرین بیانیه، نتفلیکس اعلام کرد این ضررها را ناشی از بحران کرونا نمی داند. متن بیانیه را در زیر بخوانید:

ما این سه ماهه را با بیش از 209 میلیون عضویت پرداخت شده به خاتمه رساندیم که حتی کمی بیشتر از پیش بینی ما بود. پاندمی مقداری تراکم در رشد عضویت ما ایجاد کرده است (رشد بالاتر در سال 2020 و رشد کندتر در سال جاری) که همچنان در حال پیشرفت است.

حتی با وجود از دست دادن نیم میلیون مشترک، نتفلیکس به وضوح دلسرد نیست. تخمین این شرکت برای سه ماهه دوم، 1 میلیون مشترک بود که در آخر 1.54 میلیون مشترک نصیبش شد. این پلتفرم پیش بینی می کند 3.5 میلیون مشترک نو در سه ماهه سوم خود داشته باشد. ممکن است کمی بلندپروازانه به نظر برسد اما با تولید گسترده فیلم ها در حال حاضر به لطف واکسیناسیون کرونا، دلایل بسیاری وجود دارد که تعداد مشترکان نتفلیکس افزایش یابد.

دانستن دلیل از دست دادن نیم میلیون مشترک فعلا کمی سخت است. مطمئنا این احتمال وجود دارد که هزینه های واکسیناسیون کرونا برای بسیاری از افراد زیاد بوده و اشتراک در نتفلیکس برای آن ها یک حرکت لوکس و غیرقابل قبول است. همچنین مسأله محتوا هم وجود دارد و در برخی منطقه ها، نتفلیکس عناوین جالب بسیار کمتری نسبت به سایر منطقه ها ارائه می کند و سپس مسأله عادت همیشگی نتفلیکس که در برخی منطقه ها، بیشتر تأکید بر تعداد عناوین ارائه شده دارد تا کیفیت آن ها. در کل، فرصتی برای سایر سرویس های پخش پیش آمده است تا مخاطبان و مشترکین خاص خود را داشته باشند.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1733

به "نتفلیکس در سه ماهه دوم 2021 نزدیک به نیم میلیون مشترک از دست داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتفلیکس در سه ماهه دوم 2021 نزدیک به نیم میلیون مشترک از دست داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید