میرزاجانپور: مسابقه با کره جنوبی حکم فینال داشت

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران، مجتبی میرزاجانپور پس از بازگشت تیم ملی والیبال ایران به تهران درباره کسب سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو گفت: جا دارد از همه ملی پوشان و کادر فنی تشکر کنم. خوشبختانه به هدفی که داشتیم و برای آن سال ها کوشش نموده بودیم، دست یافتیم. خرسندیم که دل مردم ایران را که در این روزها دغدغه های فکری متعددی دارند، برای مدتی هر چند کوتاه خرسند کردیم. از اتفاقات اخیر در کشور واقعا ناراحتیم و امیدواریم که به زودی شرایط بهتر گردد.

میرزاجانپور: مسابقه با کره جنوبی حکم فینال داشت

میرزاجانپور درباره مسابقات انتخابی المپیک در جیانگمن و شرایط تیم ایران در این رقابت ها، تصریح: تورنمنت خیلی خوبی بود اما استرس زیادی را تجربه کردیم. مسابقه با کره سخت ترین ملاقات ایران بود. در بازی با کره خیلی کوشش کردیم، خیلی حرص خوردیم و خیلی امتیاز هم از دست دادیم، اما در نهایت در ست پنجم نتیجه مورد نظر را کسب کردیم.

ملی پوش والیبال ایران درباره ملاقات نهایی و مسابقه با چین میزبان این رقابت ها، گفت: به نظر من ملاقات نهایی رقابت های انتخابی المپیک یک بازی یک طرفه بود و ایران با شکست چین، کسب سهمیه کرد. باید یادآوری کنم که ملاقات با کره جنوبی برای تیم ایران، حکم فینال این مسابقات را داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 713

به "میرزاجانپور: مسابقه با کره جنوبی حکم فینال داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرزاجانپور: مسابقه با کره جنوبی حکم فینال داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید