مکانیابی و مطالعه 40 موقعیت برای ایجاد شهرک های مسکونی

به گزارش واندر هنگر، تهران (پانا) - سرپرست شرکت عمران شهرهای نو با اعلام این خبر که مطالعه و مکانیابی 40 موقعیت برای ایجاد شهرک های مسکونی در حال اجرا است از امکان سنجی ایجاد شهرک های خصوصی موضوعی اطلاع داد.

مکانیابی و مطالعه 40 موقعیت برای ایجاد شهرک های مسکونی

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری سرپرست شرکت عمران شهرهای نو بخشی از برنامه های آن شرکت را در مورد اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای نو برشمرد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای نو با تاکید بر اینکه در حوزه شهرهای نو رویکرد فعلی امکان سنجی ایجاد فضای مطلوب زیستی است، پیگیری موضوعات مرتبط با شهرهای نو را کاری پیچیده و بلندمدت عنوان نمود.

جعفری از امکان سنجی برای ایجاد شهرک های نو در تعامل با معاونت معماری و شهرسازی اطلاع داد و اضافه نمود: ایجاد شهرک های مسکونی سیاست کلان شرکت عمران شهرهای نو است که دنبال می گردد و هم اکنون 40 موقعیت مکانی شناسایی شده که در حال مطالعه آن هستیم.

وی ادامه داد: در مورد ایجاد شهرک های خصوصی و بهره مندی از آنها اقداماتی در حال اجرا است. هم اکنون مطالعه و امکان سنجی اراضی خصوصی که قابلیت تبدیل شدن به شهرک را دارند در حال اجرا است. با این کار در صدد هستیم تا علاوه بر ارزیابی این ظرفیت در ایجاد شهرک های مسکونی از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه بهر ه ببریم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1996

به "مکانیابی و مطالعه 40 موقعیت برای ایجاد شهرک های مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکانیابی و مطالعه 40 موقعیت برای ایجاد شهرک های مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید