مهمان شدن دانش آموزان در امتحانات بلامانع است

به گزارش واندر هنگر، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت میهمان شدن دانش آموزان پایه نهم و پایه دوازدهم شاخه نظری در امتحانات پایانی نوبت دوم با رعایت آیین نامه آمورشی بلامانع است.

مهمان شدن دانش آموزان در امتحانات بلامانع است

به گزارش خبرنگاران از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش شرایط میهمان شدن دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم شاخه نظری در امتحانات پایانی خردادماه 1399 را اعلام نمود.

بر این اساس با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، میهمان شدن دانش آموزان پایه دوازدهم شاخه نظری در امتحانات پایانی نوبت دوم با رعایت آیین نامه آمورشی دوره دوم متوسطه روزانه و دانش آموزان پایه نهم با رعایت آیین نامه ارزشیابی تحصیلی تربیتی دوره اول متوسطه در ارزشیابی نوبت دوم سال تحصیلی جاری (خردادماه 99) بلامانع است.

تعدادی از دانش آموزان دوره دوم متوسطه به دلیل نبود رشته تحصیلی موردنظر در محل سکونت با استفاده از سرویس از امکانات آموزشی مناطق هم جوار استفاده می نمایند و همچنین در ایام شیوع بیماری کرونا نیز تعدادی از خانواده های دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه محل سکونت خود را تغییر داده اند. برای کاهش دغدغه خانواده ها و دانش آموزان ناشی از خطر ابتلا به بیماری کرونا با توجه به لزوم ایاب وذهاب برای شرکت در امتحانات پایانی و جلوگیری از شیوع بیماری، مهمان شدن دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم بلامانع است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1038

به "مهمان شدن دانش آموزان در امتحانات بلامانع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمان شدن دانش آموزان در امتحانات بلامانع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید