مقاله: 15 فیلم برتر کریستین بیل؛ از شوالیه تاریکی تا روانی آمریکایی

به گزارش واندر هنگر، آنچه بری در واکنش به این مطلعی انجام می دهد صرفا بخشی از فیلم رکود عظیم است؛ اثری بسیار سرگرم نماینده که از چند زاویه روایت می گردد.

مقاله: 15 فیلم برتر کریستین بیل؛ از شوالیه تاریکی تا روانی آمریکایی

حقه بازی آمریکایی یک کمدی سیاه است درباره دو کلاهبردار به نام های ایروینگ روزنفیلد و دوستش سیدنی پروسر که با بازی های پیروز کریستین بیل و امی آدامز همراه است.

کریستین بیل در فیلم سینمایی دشمنان ملت نقش ملوین پرویس مامور اف بی آی را ایفا می نماید که میخواهد در دهه 1930 جان دیلینجر، خلافکار معروف آمریکایی را دستگیر کند.

در واقع می توان ادعا کرد سروکارداشتن بیل با نقش هایی که در آن ها نوعی تحول شخصیت عمیق در حال رخ دادن است و از سوی دیگر شخصیت، جنبه هایی دوگانه یا چندگانه واجد تضادهای درونی دارد از همین نقطه آغاز شد. گفته می گردد که بیل برای ایفای این نقش از بازی نیکلاس کیج در فیلم بوسه خون آشام (Vampires Kiss) نیز الهام گرفته بود. در هر حال بازی نقش پاتریک بیتمن برای بیل یکی از مهم ترین نقاط حرفه ای او و یک سکوی پرتاب جدی بود.

او برای حضور در این نقش وزن زیادی کم کرد، با سختی های طبیعی بسیار در زمان فیلم برداری روبرو شد اما در نهایت توانست تصویر باورپذیر و دقیقی از خلبان اسیر آمریکایی-آلمانی خلق کند.

منبع مقاله: 15 فیلم برتر کریستین بیل؛ از شوالیه تاریکی تا روانی آمریکایی

انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1821

به "مقاله: 15 فیلم برتر کریستین بیل؛ از شوالیه تاریکی تا روانی آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 15 فیلم برتر کریستین بیل؛ از شوالیه تاریکی تا روانی آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید