مشهد، کریم بوستانی: برای سه امتیاز آمده بودیم، شرایط مان خیلی سخت است

به گزارش واندر هنگر، کریم بوستانی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای سه امتیاز به مصاف پدیده آمده بودیم.

مشهد، کریم بوستانی: برای سه امتیاز آمده بودیم، شرایط مان خیلی سخت است

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، کریم بوستانی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پدیده شهر خودرو در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی امروز متفاوت و پرفشار برای هر دو تیم بود. برای سه امتیاز آمده بودیم، اما بازیکنان ما 20 دقیقه اول عقب کشیده بودند. پدیده مربی و بازیکنان بزرگی دارد و زود به گل رسید.

وی افزود: در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم می توانستیم به گل برسیم، اما این اتفاق نیفتاد. این برد را به پدیده تبریک می گویم، آنها تیم بزرگی دارند و حق شان است که در بالای جدول باشند. می خواهیم در لیگ بمانیم، اما 6 امتیاز از تیم کسر و شرایط برای ما بسیار سخت شده است. اگر چه پنجره تیم بسته و 6 امتیاز کسر شده است، اما امیدواریم در لیگ بمانیم.

وی در رابطه با داوری این دیدار عنوان نمود: با اینکه داور این بازی چند هفته ای قضاوت ننموده بود، اما امروز او و همکارانش قضاوت خوبی نموده و مسئله ای از نظر داوری وجود نداشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد جدایی یونس دلفی گفت: او با ما سه ماه دیگر قرارداد داشت و باشگاه تصمیم گرفت با فروش دلفی مبلغی را کسب کند که بخشی از این مبلغ به خاطر بدهی به بازیکن خارجی هزینه و بخش دیگری به تیم ترزیق خواهد شد. دلفی بازیکن و سرمایه باشگاه بود. او 4 سال و نیم در استقلال خوزستان حضور داشت و اگر او را نمی فروختیم، با توجه به اتمام قراردادش به مشکل می خوردیم. اگر این سه ماه می گذشت و بازیکن آزاد می شد، چیزی نصیب باشگاه نمی شد.

بوستانی در رابطه با اینکه آیا خوزستان ظرفیت داشتن 4 تیم در لیگ برتر را دارد یا نه، گفت: قطعا خوزستان استعداد زیادی در فوتبال و ایران دارد و شرایط مان سال جاری بسیار خاص است. اگر 6 امتیاز کسر نمی شد، الان انگیزه زیادی داشتیم. تیم های خوزستانی تاکنون سه بار قهرمان لیگ شده اند که سهم فولاد دو بار و استقلال خوزستان یک بار بوده است. این مسئله نشان می دهد که می توانیم بیش از 4 تیم در لیگ برتر داشته باشیم. نفت مسجدسلیمان مشکلاتی دارد که مربوط به خودش می گردد، اما شرایط تیم های خوزستانی به نحوی است که ظرفیت داشتن 4 تیم در لیگ برتر را دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 144

به "مشهد، کریم بوستانی: برای سه امتیاز آمده بودیم، شرایط مان خیلی سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد، کریم بوستانی: برای سه امتیاز آمده بودیم، شرایط مان خیلی سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید