مشغولیت های اون در زمان غیبت از انظار عمومی

به گزارش واندر هنگر، خبرگزاری خبرنگاران- براساس یک گزارش، کیم جونگ اون که سال گذشته چندین بار از انظار عمومی ناپدید شده و فرض بیماری او پیش آمده بود، در واقع در حال قضاوت میان طرح هایی برای بطری های نوشیدنی، کشتی های باری و روپوش مدارس بوده است.

مشغولیت های اون در زمان غیبت از انظار عمومی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در فاصله زمانی ژانویه و مه امسال میلادی چندین بار در انظار عمومی دیده نشد و این مساله به حدس ها درباره شرایط سلامتش دامن زد.

اما براساس تجزیه و تحلیل پایگاه ان.کی نیوز (NK News)، غیبت کیم با تاریخ هایی همخوانی دارد که در آنها یک سری تجهیزات تازه طراحی، ساخته و در نمایشگاه صنایع ملی روز پنجشنبه در پیونگ یانگ به دید عموم گذاشته شد و این نشان می دهد که کیم جونگ اون در آن بازه زمانی عدم حضورش در انظار عمومی در حال قضاوت روی طراحی این تجهیزات و وسایل بوده است.

تصاویر این پایگاه خبری نشان می دهد که رهبری کره شمالی در حال راهنمایی 110 طراح برای تکمیل کارهایشان بوده و بیشتر تاریخ ها مربوط به فوریه و مه است.

پایگاه ان.کی نیوز بعلاوه گزارش کرد، کیم جونگ اون هفت بار و هر بار به مدت دو هفته در امسال میلادی از انظار عمومی غیبش می زد و بعلاوه برای مدتی طولانی هم در سال گذشته میلادی در انظار عمومی حاضر نشد. او در ژوئن امسال میلادی و پس از یک غیبت یک ماهه، وقتی بار دیگر در میان مردم دیده شد خیلی لاغرتر شده بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1822

به "مشغولیت های اون در زمان غیبت از انظار عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشغولیت های اون در زمان غیبت از انظار عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید