بازسازی آپارتمان: بازسازی خانه سیمین و جلال تا خاتمه سال جاری تمام می گردد

به گزارش واندر هنگر، تا انتها سال جاری بازسازی خانه سیمین دانشور و جلال آل احمد به اتمام می رسد.

بازسازی آپارتمان: بازسازی خانه سیمین و جلال تا خاتمه سال جاری تمام می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت توسعه فضای فرهنگی شهرداری تهران در تشریح پروژه بازسازی خانه سیمین و جلال با بیان اینکه به بازسازی این خانه به عنوان یک پروژه فرهنگی ویژه در دستور کار شهرداری واقع شده است گفت:

اختلافاتی بین وراث بوجود آمده بود که بعد از پیگیری های اجرا شده و بعلاوه توافق در بهره برداری این مجموعه ادامه بازسازی از سر گرفته شد.

وی با بیان اینکه بر اساس ماهیت خانه، علاقه مندان حوزه ادبیات و شعر میتوانند از این خانه استفاده نمایند گفت که این خانه برای علاقه مندان به این دو نویسنده بزرگ، نوستالژی ادبی است و براساس توافقات اتاق سیمین با نگاه نویسندگی حفظ می گردد و به محلی برای اقدامات فرهنگی و پژوهش های ادبی علاقمندان به حوزه کتاب بدل می گردد که می توانند کارهای مطالعاتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه تا سرانجام سال جاری بازسازی خانه سیمین و جلال به اتمام می رسد، در خصوص مابقی پروژه های فرهنگی این شرکت نیز گفت که تمام پروژه های این شرکت بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و با قید فوریت در دستور کار واقع شده است و تا سرانجام این مدیریت شهری مسجد 72 تن، باغ کتاب، خانه سیمین و جلال، تئاتر صبا و پروژه فرهنگی-ورزشی و تجاری البرز به متراژ 72 هزار متر زیربنا در بلوار اوشانی به سرانجام می رسد.

جعفری بعلاوه در خصوص ساخت سینماهای نو در مرکز با بیان اینکه مدیریت فعلی شهر، در این ده سال 27 سالن نو سینمایی با ظرفیت 6500 جایگاه به متولیان تحویل داده است و پردیس های سینمایی زیادی طراحی و ساخته است گفت:

در پروژه البرز سه سالن سینما در نظر گرفته شده و بعلاوه طراحی و مطالعات برای ایجاد 9 سالن سینما در پروژه باغ کتاب و اراضی عباس آباد ادامه دارد که جهش بزرگی در عرصه فرهنگ سینمایی برداشته ایم.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1894

به "بازسازی آپارتمان: بازسازی خانه سیمین و جلال تا خاتمه سال جاری تمام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: بازسازی خانه سیمین و جلال تا خاتمه سال جاری تمام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید