مربیان درجه A با سه سال بیکاری معلق می شوند

به گزارش واندر هنگر، سیستم تازه در بحث مربیگری و آموزش

میرشاد ماجدی در خصوص مدرکی که فدراسیون ایران به تازگی از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت نموده ، گفت:بعد از یک سال و اندی که مدارک، موضوعات و محتوای کلاس های آموزشی مان را به ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه دادیم، ناظر AFC به ایران آمد و از کلاس A ما بازدید کرد. او ساختار کلاس ها، هتلینگ، غذا، زمین تمرین، شرکت کننده ها و ... همه را مورد ارزیابی قرار داد و بالاخره توانستیم در قاره آسیا جزو 4 کشوری باشیم که این مدرک را دریافت می نماید.

مربیان درجه A با سه سال بیکاری معلق می شوند

ماجدی در ادامه گفت:به جز ما تنها کشورهای ژاپن، قطر و قزاقستان این مدرک را دارند. این مدرک باعث می گردد از این پس موضوعات و محتوای تدریس در اختیار خودمان باشد و می توانیم با چاپ پلت فرمی که خود کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ما ارسال نموده و امضای دبیر کل و رئیس فدراسیون فوتبال، مدرک مربیگری را در اختیار شرکت کنندگان قرار بدهیم.

رئیس کمیته آموزش گفت: به جز مدارکی که تا به حال ارائه می دادیم اکنون مجوز فعالیت یا لایسنس را داریم که به صورت کارت های کوچک در اختیار تمام مربیان قرار داده می گردد. آن دیپلمی که به مربیان می دهیم دائمی است اما مجوزهای مربیگری ما 3 ساله خواهد بود، به این صورت که اگر یک مربی در کلاس ها شرکت نکند یا فعالیتی در زمینه مربیگری نداشته باشد مجوز مربیگری او باطل نمی گردد بلکه معلق می گردد تا بعداً به آن رسیدگی کنیم. به این ترتیب سیستم جدیدی در بحث آموزش و مربیگری به وجود می آید.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 201

به "مربیان درجه A با سه سال بیکاری معلق می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربیان درجه A با سه سال بیکاری معلق می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید