لحظه شماری آمریکا برای توزیع گسترده واکسن کرونا

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران : ژنرال ارتش آمریکا گوستاو پرنا هفته هاست که نیروهای خود را متشکل از سربازان و کارشناسان بهداشتی برای موعد توزیع واکسن به محض تایید شدن آماده نموده است.

لحظه شماری آمریکا برای توزیع گسترده واکسن کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سازمان غذا و داروی آمریکا قرار است واکسن های ساخته شده در شرکت های داروسازی فایزر/بیون تک و مدرنا را به ترتیب پس از 10 و 17 دسامبر تایید کند.

طبق برنامه ریزی ها قرار است توزیع اولین محموله از حدود 6.4 میلیون دوز واکسن فایزر در مدت 24 ساعت به تمام بیمارستان ها و دیگر مراکزی که سفارش داده اند، انجام گردد.

شیشه های واکسن فایزر در کارخانه ای در میشیگان انبار شده اند. روزانه شش کامیون حامل کانتینرهای حاوی واکسن کرونا تاسیسات را ترک نموده و روانه فرودگاه ها خواهند شد که از آن جا با یاری هواپیماهای باری به سراسر ایالات متحده فرستاده می شوند. این واکسن ها در محفظه هایی با دمای منفی 70 درجه سانتیگراد نگهداری می شوند.

شرکت فایزر پیش بینی نموده است که روزانه 20 فروند هواپیما محموله های واکسن را جابجا خواهند کرد.

به گزارش مدیکال اکسپرس، شرکت داروسازی مدرنا نیز اعلام نموده است با تاکید واکسن کروناویروس از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا کامیون های در نظر گرفته شده، محموله واکسن را بار زده و در میان مراکزی که سفارش داده اند، توزیع می نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1377

به "لحظه شماری آمریکا برای توزیع گسترده واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه شماری آمریکا برای توزیع گسترده واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید