لاغری سریع و آسان ، با طب سنتی و دمنوش گیاهی نیوشا

به گزارش واندر هنگر، دمنوش لاغری نیوشا

رپرتاژآگهی - برای داشتن یک زندگی شاد و سالم باید حواسمان به تغذیه و رژیم غذایمان باشد. یک سبک زندگی سالم شامل غذاها و دمنوش های که روزانه مصرف می کنیم نیز می شوند. دمنوش های لاغری شاید تأثیر آرامی در کاهش وزن داشته باشند ولی اگر به صورت منظم از آنها بهره ببرید می تواند شما را به نتیجه دلخواهتان برساند. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین دمنوش های گیاهی برای نتاسب اندام به نام دمنوش لاغری نیوشا آشنا کنیم.

لاغری سریع و آسان ، با طب سنتی و دمنوش گیاهی نیوشا

دمنوش لاغری نیوشا یکی از پرطرفدارترین و مؤثرترین و همچنین سالم ترین محصولات لاغری موجود در بازار است. انواع دمنوش لاغری نیوشا از گیاهان دارویی و میوه های پرخاصیت و طبیعی بدست آمده که از دارای فرمولاسیون کاملا طبیعی و ارگانیک هستند. تمام محصولات نیوشا که در سایت نوشاتی به فروش می رسد داری مجوز بوده و به تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو رسیده است.

دمنوش چیست؟

دمنوش ها نوشیدنی هایی هستند که از میوه ها، گل ها و یا از برگ و ساقه گیاهان تهیه می گردد. قدمت دمنوش در ایران به سالیان زیادی برمیگردد و حکیمان بزرگی چون ابن سینا از دمنوش های گیاهی برای درمان و بهبود بیماری ها استفاده می کردند. از آنجا که انسان ها از محیط اطراف خود بهره گرفته و الگوگیری می نمایند، از گیاهان دارویی نیز برای اهداف درمانی خود استفاده می نمایند.

دمنوش لاغری نیوشا یاری به حل مشکل چاقی

افزارش وزن و چاقی یک معضل جهانی شده است. با پیشرفت تکنولوژی و دنیای ماشینی امروز و داشتن سبک غذایی ناسالم همه ساله شاهد افزایش آمار چاقی و اضافه وزن افراد هستیم. اضافه وزن عامل اصلی بیماری های زیادی چون بیماری های قلبی و عروقی، کبد چرب، سرطان و افزایش فشار و قند خون است و کسانی که این بیماری ها را دارند باید خیلی مراقب وزن و شرایط جسمانی خود باشند.

باید گفت مصرف دمنوش های لاعری نیوشا یک داروی جادویی برای حل مشکل چاقی نیست، اما مصرف منظم آن نقش بسیار زیاد در افزایش سوخت ساز بدن دارد. انواع مختلف دمنوش لاغری نیوشا می تواند به افزایش متابولیسم بدن، افزایش چربی سوزی به خصوص لاغری شکم و پهلو و کاهش اشتها یاری کند.

دمنوش لاغری نیوشا برای لاغری شکم و پهلو

یکی از آزار دهنده ترین قسمت چاقی، چربی های ناحیه شکم و پهلو است که به سختی آب می شوند. اگر می خواهید برای همواره از شر چربی ها شکم و پهلو های خود راحت شوید احتیاج به یک سبک زندگی و برنامه غذایی درست دارید. مصرف روزانه دمنوش نیوشا برای لاغری شکم و پهلو می تواند یاری زیادی در سرکوب چربی های این قسمت داشته باشید. شما می توانید به راحتی و در کنار ورزش و رژیم غذایی سالم از این دمنوش های لاغری استفاده نموده و در کوتاه ترین زمان به اندام دلخواه خود برسید.

بیشتر دمنوش لاغری شکم و پهلو نیوشا بخصوص دمنوش های ترکیبی چای سبز سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان و ترکیبات پلی فنول موجود در دمنوش لاغری نیوشا باعث افزایش چربی سوزی شده و به هضم بهتر غذا یاری می نماید.

بهترین دمنوش های گیاهی نیوشا برای لاغری

دمنوش های ترکیب شده با چای سبز نیوشا

چای سبز به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی بالا به لاغری و کاهش وزن معروف است. نیوشا فراوری نماینده دمنوش های ترکیبی چای سبز با گیاهان مختلف دارویی است که تأثیر باورنکردنی در کاهش وزن دارند و به بهبود هضم غذا یاری می نمایند. مصرف منظم دمنوش های چای سبز به از بین بردن چربی های اضافی بدن یاری نموده و میزان کلسترول خون را کنترل می نماید.

دمنوش های چای سبز و به لیمو، دمنوش چای سبز و سیب ترش و دمنوش چای سبز و رزماری و گل محمدی از مهم ترین دمنوش لاغری نیوشا هستند که از ترکیب چای سبز تهیه شده و تأثیر زیادی در کاهش وزن دارند.

چای ترش

چای ترش یا چای مکی تأثیر زیادی در کاهش وزن و لاغری شکم و پهلو دارد. مصرف چای ترش موجب افزایش متابولیسم و سوخت ساز بدن شده و با بهبود عملکرد دستگاه گوارش و هضم غذا به کاهش وزن و دفع چربی ها یاری می نماید.

دمنوش بلوبری

یکی از مهم ترین خواص دمنوش بلوبری یا تمشک آبی یاری به لاغری و کاهش وزن است. فیبر موجود در دمنوش بلوبری باعث پر شدن معده و کاهش اشتها می گردد و پس از مصرف این دمنوش شما تا مدت زیادی احساس سیری می کنید و این امر به از بین بردن چربی های شکم و پهلو تأثیر زیادی دارد.

دمنوش کرن بری

کرن بری یک میوه کوچک قرمز است که شبیه به ذغال اخته می باشد. تحقیقات نشان داده است که مصرف دمنوش کرن بری تأثیر زیادی در لاغری و چربی سوزی دارد و موجب دفع سموم از بدن می گردد. این میوه حاوی مقدار زیادی انتی اکسیدان است که به افزلیش متابولیسم و چربی سوزی طبیعی بدن یاری می نماید.

دمنوش نعناع فلفلی

دمنوش نعناع فلفلی یک نوشیدنی کم کالری است که باعث کاهش اشتها شده و از پرخوری زیاد جلوگیری می نماید. مصرف این دمنوش به بهبود حرکت روده و هضم بهتر غذا یاری نموده و می تواند تایج چشم گیری در آب شدن چربی ها و کالری سوزی داشته باشد.

آیا مصرف دمنوش لاغری نیوشا برای زنان باردار و شیرده عوارضی دارد؟

تمامی دمنوش های گیاهی نیوشا موجود در سایت نوشانی دارای اطلاعات لازم جهت منع مصرف برای بیماری های خاص و زنان باردار هستند. نیوشا دارای پکیج های مخصوص پکیج دوران شیردهی نیوشا است که هیچ گونه خطر و عوارض جانبی برای مادر و کودک ندارد.

فواید مصرف دمنوش های گیاهی

تقریبا بیشتر ما با شنیدن اسم دمنوش به یاد برطرف خستگی و آرامش می افتیم. در دنیای که هر زور با تنش های زیادی روبرو هستیم، دمنوش ها می توانند به سلامتی و داشتن تمرکز یاری نمایند. همه ما برای برطرف خستگی به سراغ انواع چای ها و دمنوش ها می رویم و با وجود گیاهان دارویی گوناگون می توان انواع دمنوش ها را با طعم و خواص دارویی مختلف و متاسب با ذائقه در فرد تهیه کرد.

دمنوش ها خواص زیادی برای سلامتی دارند و سالیان زیادی است که از دمنوش های گیاهی برای پیشگیری و درمان بیماریهای خاص استفاده می گردد. مهم ترین فواید مصرف دمنوش های گیاهی شامل:

  • به کاهش استرس و برطرف خستگی یاری زیادی می نمایند.
  • بیشترا کم کالری هستند و به کاهش وزن یاری می نمایند.
  • تمام سموم در بدن را پاکسازی می نماید.
  • حاوی ویتامین ها و مواد معدنی هستند.
  • به دلیل داشتن آنتی اکسیدان برای درمان بیماری ها مفید هستند.
منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1653

به "لاغری سریع و آسان ، با طب سنتی و دمنوش گیاهی نیوشا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاغری سریع و آسان ، با طب سنتی و دمنوش گیاهی نیوشا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید