قاهره تحقیق درباره مرگ تبعه مصری زندانی در ایتالیا را خواهان شد

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، وزارت امور خارجه مصر روز یکشنبه خواهان تحقیق درباره مرگ هانی حنفی تبعه این کشور که در زندانی در ایتالیا زندانی بود و روشن شدن علل مرگ وی شد.

قاهره تحقیق درباره مرگ تبعه مصری زندانی در ایتالیا را خواهان شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

بنا بر بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه مصر سامح شکری وزیر امور خارجه مصر سفارت این کشور در رم را نسبت به تماس با مقامات ایتالیایی به منظور کشف جزئیات این حادثه و تحقیق جامع درباره علت مرگ تبعه مصری مذکور مکلف کرده است.

وزیر خارجه مصر همچنین خواسته است تا جزئیات این حادثه و وضعیت تبعه مصری قبل از مرگ هر چه سریع تر به قاهره اعلام گردد.

مرگ این تبعه مصری در حالی است که روابط رم-قاهره در پی کشف جسد یک تبعه ایتالیایی با نام جولیو رگینی در حومه قاهره پایتخت مصر در ماه فوریه سال 2015 به سردی گراییده است.

به گفته مقامات ایتالیا جسد رگینی همراه با آثار شکنجه و لطمات شدید فیزیکی از قبیل پیدا شدن جای سوختگی سیگار بر روی بدن، در مصر پیدا شده بود.

جولیو رگینی 28 ساله، دانشجوی دکترا در ایتالیا بوده که به دلیل مطالعه بر روی موضوع تحقیقاتی خود با عنوان جنبش مصر، راهی این کشور شده بود. اما پس از نا پدید شدن در سالروز انقلاب مصر، جسد او، روز سوم فوریه امسال در مصر پیدا شد.

وزیر دادگستری ایتالیا در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در رم، خواهان شرح سریع و روشن دولت مصر در ارتباط با قتل دانشجوی 28 ساله به نام جولیو رگینی شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 495

به "قاهره تحقیق درباره مرگ تبعه مصری زندانی در ایتالیا را خواهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاهره تحقیق درباره مرگ تبعه مصری زندانی در ایتالیا را خواهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید