قادریان: با حسین نوری تمرین کردم اما کرونا نگرفتم

به گزارش واندر هنگر، دارنده مدال برنز سال 2015 کشتی فرنگی دنیا گفت: چند هفته پیش با حسین نوری تمرین کشتی انجام دادیم اما من مسئله ای پیدا نکردم، امیدوارم او هم زودتر حالش خوب شده و به جمع مان برگردد.

قادریان: با حسین نوری تمرین کردم اما کرونا نگرفتم

یوسف قادریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اینکه تمریناتش را با حسین نوری پیگیری می کرد، گفت: با هم تمرین کردیم اما چند هفته قبل بود. خیلی ناراحت شدم از اینکه به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شده است اما من مسئله ای پیدا نکردم و در این مدت هم مراقب بودم که اگر علائمی داشتم، زودتر به پزشک مراجعه کنم.

مدعی وزن 87 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: حسین متاسفانه نمی دانست کرونا گرفته و تمرین سنگین انجام داد، اگر زودتر متوجه می شد کارش به اینجا نمی کشید. امیدوارم هر چه زودتر سلامتش را به دست بیاورد و به جمع مان برگردد. منتظر بازگشتش هستم. با برادرش صحبت کردم، خوشبختانه رو به بهبود است.

وی با اشاره به تمریناتش گفت: کمتر تمرین کشتی انجام می دهم، بیشتر تمرکزم روی بدنسازی است.

قادریان با اشاره به اینکه قرار است مسابقات جهانی در سال 2020 برگزار گردد، توضیح داد: اگر برگزار گردد که همه برای حضور در آن کوشش خواهیم کرد. ما باید در ادامه سهمیه وزن 87 کیلوگرم در المپیک را هم بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1095

به "قادریان: با حسین نوری تمرین کردم اما کرونا نگرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قادریان: با حسین نوری تمرین کردم اما کرونا نگرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید