قابلیت تازه واتساپ، گوش دادن به پیغام صوتی قبل از ارسال

به گزارش واندر هنگر، واتساپ اکنون به شما این امکان را می دهد که پیش از ارسال پیغام های صوتی پیش نمایش آن ها را بشنوید.

قابلیت تازه واتساپ، گوش دادن به پیغام صوتی قبل از ارسال

به گزارش خبرنگاران، به نقل از جی اس ام آرنا، پیغام های صوتی پلتفرم واتساپ واقعاً محبوب هستند، زیرا برخلاف پیغامرسان های دیگر مثل فیسبوک، در آن محدودیت زمانی ندارید و بعلاوه می توانید ببینید که چه زمانی به آن ها گوش داده شده است و حتی می توانید سرعت شنیدن آن ها را نیز تغییر دهید.

حالا از این به بعد، یک ویژگی منظم دیگر نیز در دسترس خواهد بود و آن توانایی گوش دادن به یک پیغام صوتی قبل از ارسال آن است. برای انجام این کار، باید نماد میکروفون را طبق معمول فشار داده و نگه دارید تا پیغام صوتی ضبط گردد، سپس آن را به سمت بالا بکشید تا به حالت ضبط بدون نگه داشتن دست بروید و وقتی کارتان تمام شد، روی دکمه توقف ضربه بزنید و دکمه پخش را فشار دهید تا پیغام خود را به صورت پیش نمایش ببینید. اگر از آن راضی هستید، دکمه ارسال را بزنید و در غیر این صورت آن را حذف نموده و دوباره ضبط کنید.

دستیابی به همه چیز در واتساپ بسیار آسان است، ولی واقعا تعجب آور است که دو برنامه پیغامرسان دیگر متا (فیسبوک مسنجر و اینستاگرام) به شما اجازه انجام چنین کاری را (حداقل هنوز) نمی دهند، البته این پیغامرسان ها نیز قابلیت هایی دارند که هوادار دارند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1921

به "قابلیت تازه واتساپ، گوش دادن به پیغام صوتی قبل از ارسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت تازه واتساپ، گوش دادن به پیغام صوتی قبل از ارسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید