تست استفاده از واتس اپ در احراز هویت کاربران اینستاگرام

به گزارش واندر هنگر، گزارش جدید حاکی از آن است که اینستاگرام به منظور افزایش ایمنی کاربرانش، ممکن است احراز هویت دو مرحله ای را با استفاده از واتس اپ معرفی کند.

تست استفاده از واتس اپ در احراز هویت کاربران اینستاگرام

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، اینستاگرام و واتس اپ هر دو متعلق به شرکت فیس بوک هستند. داشتن یک شرکت مادر مشترک به ارتباط بهتر میان اپلیکیشنها یاری می نماید و اینستاگرام ممکن است چنین مزیتی را امتحان کند.

طبق گزارش وب سایت WABetaInfo که قابلیتهای نسخه بتای واتس اپ را دنبال می نماید، اینستاگرام به کاربران آزمایشی امکان احراز هویت دو مرحله ای با استفاده از واتس اپ را فراهم نموده است. گزینه ای برای کاربران برای انتخاب واتس اپ به منظور دریافت کد ورود وجود دارد.

احراز هویت دو مرحله ای یک قابلیت امنیتی است که به حفاظت از حساب و کلمه عبور اینستاگرام کاربر یاری می نماید. اگر کاربری احراز هویت دو مرحله ای را انتخاب کند، هنگامی که از دستگاه دیگری برای ورود به حساب وی اقدام می گردد، نوتیفیکیشنی دریافت خواهد نمود یا از وی خواسته می گردد کد ورود مخصوص را وارد کند.

اگر کاربر احراز هویت دو مرحله ای به وسیله واتس اپ را فعال کند، کد ورودی در واتس اپ به همراه پیامک دریافت خواهد نمود. با این حال قابلیت جدید اختیاری خواهد بود.

استفاده از گزینه جدید در آینده پس از این که واتس اپ پشتیبانی از چندین دستگاه برای یک حساب را معرفی کند، مفید خواهد بود. کاربران اینستاگرام با استفاده از این قابلیت می توانند کلمه ورود در احراز هویت دو مرحله ای را در هر دستگاهی که واتس اپ در آن اجرا می گردد دریافت نمایند و فقط به یک دستگاه متکی نباشند.

بر اساس گزارش مینت، وب سایت WABetaInfo اخیرا اسکرین شاتهایی را منتشر نموده که نشان می دهد واتس اپ از دسترسی دستگاههای متعدد به یک حساب پشتیبانی می نماید. این وب سایت تصاویری از فرایند همگام سازی پیامها بین دو دستگاه را منتشر نموده است. در حال حاضر حتی کاربران نسخه بتا هم نمی توانند از این قابلیت استفاده نمایند اما گویا واتس اپ آماده می گردد نسخه بتای جدید را به زودی عرضه کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1643

به "تست استفاده از واتس اپ در احراز هویت کاربران اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست استفاده از واتس اپ در احراز هویت کاربران اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید