فروش از امروز شروع شد، جزییات فرآیند تهیه بلیت فیلم های جشنواره جهانی فجر برای اهالی رسانه

به گزارش واندر هنگر، خبرگزاری خبرنگاران-اهالی رسانه که کارت حضور در سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر را دریافت نموده اند از امروز می توانند برای تهیه بلیت فیلم های مورد نظر خود به سینماتیکت مراجعه نمایند.

فروش از امروز شروع شد، جزییات فرآیند تهیه بلیت فیلم های جشنواره جهانی فجر برای اهالی رسانه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فرآیند بلیت فروشی سیوهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از صبح امروز 4 خردادماه در سایت سینماتیکت شروع شده است.

بنابر آنچه که پیش از این اعلام شد اصحاب رسانه و آن دسته از افرادی که کارت حضور در این رویداد را دریافت نموده اند، می توانند در بازه زمانی اعلام شده، به صورت روزانه به وسیله سایت سینماتیکت اقدام به تهیه بلیت نمایند.

اصحاب رسانه با مراجعه به سایت و بر اساس سانس های اعلام شده، می توانند برای هر سانس یک بلیت تهیه نمایند و با توجه به اینکه شماره خبرنگارانی که برایشان کارت صادر شده در سایت سینماتیکت موجود است، در فرآیند خرید بلیت نیازی به پرداخت وجه نیست و به صورت پیش فرض، تهیه این بلیت ها برای این گروه رایگان خواهد بود.

دارندگان کارت جشنواره هر روز از ساعت 9 صبح تا 12، اعضای باشگاه مخاطبان از ساعت 12 تا 15 و دیگر افراد از ساعت 15 به بعد می توانند اقدام به تهیه بلیت نمایند.

معین این زمان بندی به این معنی نیست که آن دسته از افرادی که پیروز به رزرو بلیت در ساعت مقرر نشده اند، دیگر امکان تهیه بلیت ندارند. چنانچه بعد از این زمان، ظرفیتی باقی مانده باشد، علاقه مندان می توانند به سامانه بلیت فروشی مراجعه و بلیت تهیه نمایند.

بلیت فیلم های اکران هر روز جشنواره، از 24 ساعت قبل در دسترس عموم قرار می گیرد.

فیلم های سی و هشتمین جشنواره جهانی فجر در سالن های سینما چارسو، سالن یک و دو سینما آزادی و سالن روباز سینما کانون به نمایش درمی آیند.

سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از 5 تا 12 خرداد 1400 به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه نماینده سینما در تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1669

به "فروش از امروز شروع شد، جزییات فرآیند تهیه بلیت فیلم های جشنواره جهانی فجر برای اهالی رسانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش از امروز شروع شد، جزییات فرآیند تهیه بلیت فیلم های جشنواره جهانی فجر برای اهالی رسانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید