طرح مطالعاتی پردیس گردشگری قلی آباد کبودرآهنگ شروع شد

به گزارش واندر هنگر، معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان از عقد قرارداد مطالعه، جانمایی و لکه گذاری تاسیسات گردشگری در پردیس گردشگری قلی آباد کبودرآهنگ اطلاع داد.

طرح مطالعاتی پردیس گردشگری قلی آباد کبودرآهنگ شروع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علیرضا قاسمی با اعلام این خبر اضافه کرد: هفت پردیس مصوب در شهرستان همدان وجود دارد که این اداره کل در راستای تحقق برنامه های توسعه راهبردی با موضوع توسعه متوازن پتانسیل های گردشگری در سطح استان اقدام به معرفی پردیس های گردشگری جدید نموده است.

او اضافه کرد: براساس مطالعات و آنالیز های صورت گرفته، امکان اجرای فعالیت هایی در ارتباط با گونه های مختلف گردشگری در پردیس گردشگری قلی آباد به واسطه پتانسیل های مختلف منطقه وجود دارد که قرارگیری پردیس فوق در دامنه کوه قلی آباد امکان اجرای ورزش های مختلف هوایی مانند پاراگلایدر و نیز وجود اراضی گسترده امکان اجرای پیست موتورسواری را فراهم می آورد.

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان هدف از معرفی این پردیس ها را توزیع متوازن ظرفیت های گردشگری در راستای تحقق برنامه های توسعه راهبردی استان دانست.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 813

به "طرح مطالعاتی پردیس گردشگری قلی آباد کبودرآهنگ شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح مطالعاتی پردیس گردشگری قلی آباد کبودرآهنگ شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید