طراحی و تزیین دکوراسیون خانه مجردی با تم روشن و تیره

به گزارش واندر هنگر، در طراحی و چینش دکوراسیون خانه مجردی نکات ریزی وجود دارد که دریافت نتیجه ای مطلوب را اندکی چالش برانگیز می نماید. انتخاب رنگ، انتخاب وسایل از کف خانه گرفته تا سقفش باید دقیقا بر اساس نیازهای مالک گزینش گردد تا منعکس کننده شخصیت و نگرش او در خانه اش باشد. تنها در این صورت است که فرد احساس عمیقی با سرپناه خود پیدا می نماید. در این خانه که برای مردی مجرد طراحی شده، اتاق نشیمن بدون شک زیباترین قسمت خانه است. با نصب پرده های سقف تا کف بروی پنجره ها و همچنین انتخاب مناسب پالت های رنگی، مانند سبز و قهوه ای، حقیقتا فضای جذابی در نشیمن ایجاد شده است.

طراحی و تزیین دکوراسیون خانه مجردی با تم روشن و تیره

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی و چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در دکوراسیون این خانه از رنگ های عمیق و قوی استفاده شده که نشان از تمی مردانه در نهایت شیکی دارد. مبل راحتی به رنگ سبز جنگلی، در کنار پنل های چوبی حسی از آرامش در بیننده ایجاد می نماید که خود را سریعا در فضای خصوصی متعلق به خودش می یابد. طراحی این خانه از جهاتی بسیار پیچیده تر از یک خانه مجردی ساده است که بسیاری از ما ذهنیت متفاوتی راجب به آن داریم.

همینکه از اتاق نشیمن رد شده و وارد آشپزخانه می شوید، تم خانه به کلی تغییر می نماید از رنگی تیره به فضایی بسیار روشن تبدیل می گردد. در این قسمت کابینت های چوبی با رنگ روشن حکمرانی می نمایند. آشپزخانه در کل فضایی بسیار دلپذیر و دعوت نماینده دارد که برای مهمانی ها و دورهمی های کوچک بسیار مناسب و شاد است. در شکل های زیر قسمت های مختلف این خانه زیبا را مشاهده می کنید.

دکوراسیون خانه مجردی

منبع: اتاق
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1288

به "طراحی و تزیین دکوراسیون خانه مجردی با تم روشن و تیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و تزیین دکوراسیون خانه مجردی با تم روشن و تیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید