مرکز خرید هیرکان گرگان؛ پناهگاهی برای علاقمندان به خرید آسان

به گزارش واندر هنگر، خرید مواد غذایی، لوازم شخصی و پوشاک از جمله کارهایی بوده که تقریبا همه ما در طول روز یا هفته با آن روبرو هستیم. همه ما نیازهایی داریم که باید آنها را برآورده سازیم و پیدا کردن یک مرکز خرید مناسب در این بین دارای اهمیت بسیار زیادی است. یکی از مراکز خرید بی مثال کشورمان، مرکز خرید هیرکان گرگان هست. با ما در این مقاله جذاب و خواندنی همراه باشید تا بدانید مرکز خرید هیرکان کجاست و با بخشهای مرکز خرید هیرکان گرگان بیش از پیش آشنا شوید.

مرکز خرید هیرکان گرگان؛ پناهگاهی برای علاقمندان به خرید آسان

فهرست مطالب

دسترسیآشناییفروشگاه سنگ های قیمتیکلاس های آموزشیطبقه همکف و منفی یک

دسترسی

برای دسترسی به بخشهای مرکز خرید هیرکان گرگان، کافی است تا خود را به خیابان پنج آذر رسانده و در کنار کتابخانه مرکزی، آن را مشاهده نمایید. مرکز خرید هیرکان در مرکز گرگان بوده و شما به راحتی می توانید با وسیله نقلیه عمومی یا شخصی یا حتی پای پیاده خود را به آنجا برسانید.

آشنایی

این مرکز خرید چهار طبقه داشته و در آن فروشگاه و مغازه های کثیری وجود دارند. براساس مقاله مرکز خرید هیرکان کجاست باید بدانید که در طبقه همکف این مرکز خرید می توانید به گشت و گذار پرداخته و خریدی راحت را تجربه کنید. پیشنهاد می کنیم از طبقات دیگر این مجموعه مانند طبقه منفی یک و طبقه همکف نیز دیدن نمایید، چون این دو طبقه جز مهمترین بخش ها بشمار می آیند.

فروشگاه سنگ های قیمتی

در فروشگاهی که در طبقه همکف بوده، سنگ های قیمتی همچون فیروزه، آمیتیست عظیم و سنگ سیترین به فروش می رسند. از بابت اصل بودن آنها باید بگوییم که خیالتان راحت باشد، چرا که این فروشگاه در راستای اعتمادسازی، این سنگ ها را به صورت تضمینی به فروش می رساند و چنانچه فردی اثبات کند که یکی از این سنگ ها اصل نیست، فروشگاه دو برابر مبلغی پرداختی را به مشتری باز می گرداند.

کلاس های آموزشی

این مجموعه کلاس های آموزشی مختلفی را در زمینه هایی چون دکوراسیون داخلی، معماری و هنری برگزار نموده و علاقمندان به این رشته ها می توانند در کلاس های مربوطه ثبت نام نمایند. اغلب کلاس های آموزشی در طبقه منفی یک ارائه می شوند. در طبقه همکف کلاس هایی مانند معرق کاری برگزار شده و اگر هم به کارهای هنری که در بالا به آنها اشاره کردیم علاقه ای ندارید، پیشنهاد می کنیم که در کلاس تریکو بافی ثبت نام کنید.

طبقه همکف و منفی یک

در طبقه همکف این مجموعه انواع پوشاک زنانه، بچگانه و لباس های مجلسی به فروش می رسند. بیشتر این بخش از مرکز خرید به عرضه پوشاک و وسایلی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و تزئینات داخلی ساختمان ها اختصاص یافت. یکی دیگر از بخش های مهم این مرکز خرید، طبقه منفی یک بوده که معمولا بسیار پر تردد است. باید بگوییم که فروشگاه های زیادی در این بخش مجموعه وجود داشته که هر کدام در زمینه های مختلفی فعالیت می نمایند. برای مثال، فروشگاه هایی وجود دارند که انواع شیرینی و خوراکی های لذیذ و خوشمزه را به مشتریان عرضه می نمایند.

فست فود این مرکز خرید نیز یکی دیگر از جاهایی بوده که در این بخش قرار گرفته و شما می توانید در آنجا انواع اسنک، پیتزا، سیب زمینی سرخ نموده و نوشیدنی های خنک را سفارش دهید. فروشگاه های دیگری هم وجود دارند که در آنها انواع سوغات بومی عرضه می شوند. در این مجموعه مغازه های دیگری هم وجود داشته که در آنها انواع دانه های قهوه، آبنبات، پاستیل و آدامس به فروش می رسند.

منبع: همگردی
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1452

به "مرکز خرید هیرکان گرگان؛ پناهگاهی برای علاقمندان به خرید آسان" امتیاز دهید

2 کاربر به "مرکز خرید هیرکان گرگان؛ پناهگاهی برای علاقمندان به خرید آسان" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید هیرکان گرگان؛ پناهگاهی برای علاقمندان به خرید آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید