صعود منچستریونایتد به رده ششم با برد پرگل خانگی، آرسنال به زحمت از پس هادرزفیلد برآمد

به گزارش واندر هنگر، در ادامه دیدرهای هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، شیاطین سرخ در اولدترافورد برد و توپچی ها با حداقل اختلاف پیروز شدند.

صعود منچستریونایتد به رده ششم با برد پرگل خانگی، آرسنال به زحمت از پس هادرزفیلد برآمد

به گزارش خبرنگاران ، با انجام 5 دیدار همزمان از ساعت 18:30 به وقت تهران، هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس دنبال شد که در مهمترین بازی منچستریونایتد در استادیوم اولدترافورد با نتیجه 4 بر یک فولام را شکست داد.

در این بازی اشلی یانگ در دقیقه 13، خوان ماتا در دقیقه 28، روملو لوکاکو در دقیقه 42 و مارکوس رشفورد در دقیقه 82 برای شیاطین سرخ گلزنی کردند. تک گل فولام هم که در دقیقه 68 با اخراج آندره آنگیسا 10 نفره شد را اوبوبکر کامارا در دقیقه 67 از روی نقطه پنالی به ثمر رساند. من یونایتد با این نتیجه 26 امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد.

امشب همچنین آرسنال در خانه خود برابر هادرزفیلد به میدان رفت که این بازی با تک گل لوکاس توریرا در دقیقه 83 به سرانجام رسید. با این برد آرسنال 34 امتیازی شد و با سبقت دریافت از همشهری اش تاتنهام در جدول رده بندی لیگ برتر به رده سوم صعود کرد.

تیم فوتبال برایتون هم امشب بدون علیرضا جهانبخش مصدوم، میهمان برنلی بود که این بازی را با نتیجه یک بر صفر باخت و برای هفتمین بار در این فصل تن به شکست داد.

امشب همچنین وستهام با نتیجه 3 بر 2 بر میهمانش کریستال پالاس غلبه کرد و کاردیف یک بر صفر مقابل ساوتهمپتون به برتری رسید.

در مهمترین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت 21 به وقت تهران چلسی میزبان منچسترسیتی خواهد بود. در آخرین بازی هم از ساعت 23:15 لسترسیتی از تاتنهام پذیرایی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 104

به "صعود منچستریونایتد به رده ششم با برد پرگل خانگی، آرسنال به زحمت از پس هادرزفیلد برآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود منچستریونایتد به رده ششم با برد پرگل خانگی، آرسنال به زحمت از پس هادرزفیلد برآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید