شناسایی 25 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در کاشان

به گزارش واندر هنگر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی 24 ساعت گذشته 25 بیمار جدیدمبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان شناسایی شدند.

شناسایی 25 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در کاشان

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، سیدعلیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه 290 هزار و 721 نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان وآران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز گفت: 18 هزار و 566 بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده اند.

وی با اشاره به بستری شدن 16 بیمار تازه حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته ادامه داد: 13 نفر از این بیماران در بیمارستان های شهر کاشان و سه بیمار نیز در بیمارستان های شهر آران و بیدگل بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ابراز داشت: طی 24 ساعت گذشته دو بیمار تازه نیز به شکل موقت در کاشان بستری شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع فعلاً 99 بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، گفت: 69 نفر از این بیماران در بیمارستان های شهر کاشان، 30 نفر در بیمارستان های شهر آران و بیدگل و 11 بیمار نیز به صورت موقت بستری شده اند.

مروجی بعلاوه از بستری 9 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های منطقه کاشان اطلاع داد که 7 بیمار در کاشان و دو بیمار هم در شهر آران و بیدگل بستری شده اند.

وی بیان نمود: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ بیماری بر اثر ابتلا به کرونا در منطقه کاشان جان خود را از دست نداده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای 25 نفر به کرونا در منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت از ابتدای شیوع تا به امروز به 54 هزار و 598 مورد افزایش یافت.

وی در ارتباط با اندازه تزریق واکسن در کاشان نیز گفت: تا به امروز بیش از 75 درصد از شهروندان منطقه کاشان دز اول و بیش از 60 درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

انتهای پیغام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1901

به "شناسایی 25 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 25 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید