تور ارزان چین: شناسایی موارد بیشتر ابتلا به اُمیکرون در چین

به گزارش واندر هنگر، مقامات چین از شناسایی موارد بیشتر ابتلا به سویه اُمیکرون در این کشور همزمان با تشدید محدودیت ها در شهرها خبر دادند.

تور ارزان چین: شناسایی موارد بیشتر ابتلا به اُمیکرون در چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، امروز (دوشنبه) موارد بیشتری از ابتلا به سویه بسیار مسری کروناویروس موسوم به اُمیکرون در چین گزارش شده و مقامات نسبت به احتمال شیوع گسترده ویروس در شهرهای بزرگ تنها چند هفته پیش از شروع بازی های المپیک زمستانی پکن ابراز نگرانی نموده اند.

ظهور سویه اُمیکرون در چین آزمونی است تا بار دیگر اثربخشی استراتژی کووید صفر در این کشور را مورد آنالیز قرار دهد. مقامات چین پیش از این نیز چندین بار به این روش با شیوع ویروس مقابله نموده اند.

نگرانی ها با شناسایی مواردی از ابتلا به کروناویروس در شهر تیانجین افزایش یافت که با دو مورد ابتلا به سویه اُمیکرون که در شهر آنیانگ گزارش شد مرتبط است.

مقامات شهر تیانجین روز گذشته اعلام کردند: عموم مردم نباید به جز در موارد ضروری شهر را ترک نمایند. افرادی که احتیاج به خروج دارند باید مجوز رسمی دریافت نمایند و نتیجه تست منفی کرونا را در بازه زمانی 48 ساعته خروجشان ارائه دهند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فرانس 24، مدارس و پردیس های دانشگاهی تعطیل شده و رفت و آمد قطارها از تیانجین به پکن لغو شده اند. بعلاوه ایستگاه های بازرسی برای ورود وسایل نقلیه به مرکز ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1988

به "تور ارزان چین: شناسایی موارد بیشتر ابتلا به اُمیکرون در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: شناسایی موارد بیشتر ابتلا به اُمیکرون در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید