شرکت زودهنگام نزدیک به 13 میلیون رای دهنده آمریکایی در انتخابات

به گزارش واندر هنگر، تا به امروز نزدیک به 13 میلیون رای دهنده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت نموده اند.

شرکت زودهنگام نزدیک به 13 میلیون رای دهنده آمریکایی در انتخابات

به نقل از سی ان ان، شمار افرادی که در شرایط ویژه همه گیری ویروس کرونا و همزمان شدن آن با انتخابات ریاست جمهوری 2020 در آمریکا در انتخابات زودهنگام شرکت می نمایند افزایش چشمگیری داشته و بر پایه تازه ترین داده ها، تا به امروز نزدیک به 13 میلیون نفر رای داده اند.

بر این اساس، آمار و ارقامی که از مجموع 42 ایالت بدست آمده نشان می دهد تا به امروز 12 میلیون و 815 هزار و 842 نفر در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری رای داده اند. مجموع آرایی که 38 ایالت درخواست نموده اند بیش از 37 میلیون و پانصد هزار برگه رای است.

در ایالت پنسیلوانیا، 77 درصد از دموکرات ها و 15 درصد از جمهوریخواهان در انتخابات زودهنگام رای داده اند. در فلوریدا، 51 درصد از آرایی که بازگشته و شمارش شده از افرادی بوده که به اسم دموکرات ثبت نام نموده و رای داده اند. در مقابل، 29 درصد از برگه های رای که بازگشته از افرادی بوده که خودشان را جمهوریخواه ثبت نام نموده بودند.

در ایالت تگزاس نیز 762 هزار و 560 نفر رای داده اند. جو بایدن، نامزد حزب دموکرات و دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی و نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در روز سوم نوامبر رقابت می نمایند. تا به امروز این حجم از شرکت زودهنگام رای دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بی سابقه بوده است. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1237

به "شرکت زودهنگام نزدیک به 13 میلیون رای دهنده آمریکایی در انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت زودهنگام نزدیک به 13 میلیون رای دهنده آمریکایی در انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید