حضور بایدن پس از یک ماه در انظار عمومی

به گزارش واندر هنگر، نامزد دموکرات و رقیب اصلی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پس از یک ماه در خانه ماندن به دلیل شیوع ویروس کرونا امروز به مناسبت روز یادبود از خانه خود خارج شد.

حضور بایدن پس از یک ماه در انظار عمومی

به گزارش به نقل از سی ان ان، جو بایدن، نامزد دموکرات و رقیب اصلی دونالد ترامپ در انتخابات پیش رو در آمریکا، روز دوشنبه برای اولین بار و پس از گذشت یک ماه در خانه ماندن به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا از خانه بیرون آمده و در انظار عمومی ظاهر شد.

بایدن که برخلاف دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بیش از یک ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه مانده بود، امروز به مناسبت روز یادبود مجهز به ماسک و تجهیزات بهداشتی و به همراه همسرش و تعدادی سرباز به پل یادبود شهر دلاوِر آمریکا رفته و تاج گلی بر روی آن نهاد.

گفته می شود روز یادبود، به دلیل آنکه بایدن پسر 46 ساله خود را که کهنه سرباز ارتش بوده به دلیل بیماری سرطان از دست داده است، برای بایدن روزی شخصی محسوب می شود.

مراسم روز یادبود یکی از تعطیلات رسمی آمریکاست که آخرین دوشنبه ماه مه به یاد افرادی که جان خود را در جنگ از دست داده اند، برگزار می شود. رئیس جمهور آمریکا در این مراسم معمولا باید بر سر مزار کشته های جنگ حاضر شود. این در حالی است که ترامپ حضور در باشگاه گلف خود را به برگزاری این مراسم ترجیح داد.

بایدن بیش از یک ماه به دلیل شیوع کرونا از خانه بیرون نیامده و تمام کار های کمپین انتخاباتی خود را از راه دور انجام می داد که این باعث نگرانی برخی از طرفدارانش شده بود.

اما در مقابل، شیوع جهانی ویروس کرونا و در رأس قرار داشتن کشور آمریکا در سطح همه گیری جهانی این ویروس، تأثیری در روال کاری و زندگی دونالد ترامپ نداشته است. اخبار حاکی از آن است که رئیس جمهور آمریکا با انجام تست های مکرر کرونا و به دور از دغدغه به سفر ها و حتی خوشگذرانی های خود ادامه می دهد.

خوشگذرانی های ترامپ به حدی بوده که بایدن با انتقاد از این رفتار رئیس جمهور آمریکا در شیوع کرونا با کنایه به اوگفت: ریاست جمهوری فراتر از گلف بازی و توئیت کردن است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1008

به "حضور بایدن پس از یک ماه در انظار عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بایدن پس از یک ماه در انظار عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید